34

39 6 5
                                    

Uběhlo několik let od té údajné nehody,všichni se tomhle místu vyhýbali,protože přesně věděli co tam je,nikdo nechtěl vypovídat, nikdo nechtěl s tímhle místem mít něco společného,ale detektivové to nechtěli nechat jen tak být.  

Chtěli to vidět,nevěděli co je čeká,jen věděli,že tam na ně čekají roboti,který dřív bavili děti,teď jsou z nich jen hromada šrotu. ,,Kristen jsme připravení,"oznámil Waylon. Kristen přikývla a pomalu se zvedla od svého stolu. 

,,Mějte připravený zbraně a kdyby něco střílejte nestojím o ztrátu někoho z vás,"řekla Kristen a popadla svůj odznak a pistoli. Vyšli před stanici a zamířili si to ke staré pizzerii. ,,Jdu dovnitř pár lidí tu zůstane a bude hlídat okolí."

Dva policisté v přikývly a detektivové pomalu přešli k dveřím, Kristen natáhla ruku ke dveřím, ze kterých pomalu stékala krev. Po jejich zádech přeběhl mráz, ale ona to nechtěla vzdát. Zalomcovala s dveřmi, ale ty se ani nepohnuli.

,,Najdi jiný vchod," přikázala Kristen a zůstala stát u dveří.  Z prava vyšel zvuk, mladá detektivka na to místo zamířila baterkou, ale nic tam nebylo jen popelnice, ale jí to nedalo a stejně se šla podívat.

Její pohled zůstal na mrtvém tělíčku malého chlapce.  Udělalo se jí zle sama má doma malého kluka, kterého má strašně ráda a tohle, kdyby se stalo malému Willovi,nikdy by si to neodpustila, proto musí dostat toho šmejda, za každou cenu.

Weniqve_8
JackN2004

RainbowKlara
prostejaaneresto
MargaretaBahenska
f

reddyas
twinst4r
KvetkaTheCauliflower

Letní brigáda: zpátky v pizzeriiKde žijí příběhy. Začni objevovat