18 Danny zešílel

37 9 4
                                    

O den později
Pohled Vincenta

Seděl jsem s Mikem v kanceláři a hlídal kamery.  ,,Hele dneska Wiliam nepřijde? " zeptal se Mike.  ,,Ne. " řekl jsem.  ,,Nepřijde kvůli tomu co se stalo včera. " dodal jsem. 

,,A Danny? "  ,,Miku Danny mi je u prdele.  Pokud se nezabil nebo nezešílel tak by měl přijít. " řekl jsem.  Mike mi vzal tablet.  ,,Vincente tvůj bratr je tu a nevypadá, že by sem šel. " řekl Mike.

,,Cože!?' výkřik jsem a podíval se přes jeho rameno na tablet.  Danny stál před animatronky a něco jím říkal.  ,,Co to sakra dělá, se zbláznil!?" výkřik jsem. ,,Miku zůstaň tu. " řekl jsem.  ,,Jdu s tebou chci vidět jeho obličej, až ho ti roboti zabijou. " řekl Mike.  Zamračil jsem se na něho a šel za Dannym.

,,Jděte na něho! " křikl Danny.  Roboti se pohnuli a šli přímo ke mě.  ,,Danny brácho na něco jsi zapomněl mám taky moc a jsem silnější. " řekl jsem.  Danny se zasmál. ,,Jsem starší a moje moc se zdvojnásobila, když jsem zabil Wiliama. " řekl Danny.

,,Tys zabil mého vnuka!? " zakřičel jsem.  ,,Asi to tak bude. " řekl Danny.  ,,Mimochodem mám na své straně puppeta." řekl jsem a kývnul na Mika. Mike odběhl.

Zavřel jsem oči a nechal,aby se mi změnili na ty temné.  ,,Tak pojď Danny.  Pošli na mě ty tvoje roboty. " řekl jsem. Roboti ke mě šli.  Zaťal jsem pěsti a začla je mlátit, ikdyž jsem věděl, že to na ně nepomůže. 

Za chvíli jsem slyšel tu otravnou hudbu.  ,,Marionet! " řekl naštvaně Danny.  ,,Kamarádi copak to děláte!? " řekl Marionet.  ,,Budeš bojovat nebo se budeš vybavovat!? " zakřičel Danny. 

Pokračování příště...

Weniqve_8
JackN2004

RainbowKlara
prostejaaneresto
MargaretaBahensk
freddyas
twinst4r
KvetkaTheCauliflower

Letní brigáda: zpátky v pizzeriiKde žijí příběhy. Začni objevovat