Celá pizzerie se rázem rozsvítila. Z jeho nože pomalu stékala krev,sevřel jsem pěst a čekal co udělá. ,,O co se snažíš?" zeptal jsem se. ,, Překazili jste mi plány. Během pár dní tu může být policie a hledat ty děti." řekl Mike. ,,Moment ty děti se ještě nenašli?" zeptal jsem se.
,,Ne,ale jsou ti znovu na stopě,protože se před pár dny ztratili další dvě děti. Jakmile je najdou, tak znovu zatknou tebe. " řekl Mike a usmál se. ,,To ti nedovolím,kam jsi je schoval?!" vykřikl jsem na něho.
,,Hledej." řekl Mike. ,,Jestli chceš,aby zatkli Vincenta,tak se musíš zbavit nejdřív mě!" zakřičel na něho Danny. ,,Neboj se vás se taky zbavím." řekl Mike a hodil po Jeremymu nůž. ,,Ne!" zakřičel jsem,ale bylo už pozdě,nůž se Jeremymu zasekl v břiše.
,,Jeremy!" vykřikl jsem. ,,Je mi to líto..." řekl jsem. ,,Znič ho..." šeptl Jeremy. Do očí se mi hrnuli slzy vím,že jsem byl před tím jako Mike,ale svoje kámoše bych nezabil.
,,To je hnus to vaše přátelství." řekl Mike. ,,A ty jsi nejhorší kámoš,kterého jsem mohli,kdy potkat." řekl jsem. ,,My nejsme kámoši!" zakřičel Mike a vytáhl Jeremymu z břicha nůž.
Hodiny odbili půlnoc. Mike se usmál a šel ke mě pořád blíž. ,,Za chvíli přijdou animatronci." řekl Danny a vzal mě za ruku. ,,Ne! Danny musím toho šmejda zabít! Nebo chceš skončit jako Jeremy!" zakřičel jsem.
Podíval jsem se na pódium,kde se pohnula Chica. ,,Miku nedělej to. Nedělej to co chceš udělat." snažil jsem se Mikovi nějak domluvit,ale věděl jsem,že nepřestane.
Chica přešla k Mikovi,ale nechytla ho prostě stála za ním a dívala se na nás.
Pokračování příště...takže další kapitola snad se líbila. :)