O pár měsíců později
Pohled WiliamaUnaveně jsem se houpal na židli. Zívl jsem a protáhl se. ,,Ty Vincente, kde jsou ty nový za chvíli bude půlnoc a ještě tu nejsou. " řekl jsem a zahleděl se na mobil. ,,Já nevím kde mám tousty. " řekl Vincent.
,,Zase je opilý...to je mu podobný. " řekl jsem a zamračil se. ,,To on vždycky dělá." řekl Danny. ,,Že bráško. " dodal a rozcuchal mu vlasy. ,,Eh..." Vincent nemotorně máchnul rukou a jak byl nakloněný na té židli tak se převážil a spadl i s židlí.
Dostal jsem výbuch smíchu. Do kanceláře přišli dvě holky. Zadržel jsem smích a postavil se. ,,My jsme tu nový. " řekla holka s červenýma vlasama.
,,Já jsem April. A tohle je moje kámoška jmenuje se Hazel. " řekla April a ukázala na hnědovlásku.
,,Pssst. Wiliame tam bruneta je moje. " pošeptal mi Danny do ucha. ,,Jasně. " šeptl jsem. ,,Jsem Wiliam, tenhle dement je Vincent a ten sexouš je Danny. " řekl jsem a zazubil se. ,,Těší mě. " řekla April.
,,Hazel chtěl bych tě tu provést. Mohl bych? " zeptal se Danny. ,,Jasně. " řekla Hazel. Hazel a Danny odešli, takže jsem tam zbyl já, ten dement Vincent a krásná April.
,,April mohl bych tě provést? Vincent asi nebude schopen." řekl jsem a usmál se na ní. ,,Jasně. " řekla April a zčervenala.
O hodinku později
Vrátili jsme se zpět do kanceláře. Fialka usnula na zemi, takže jsme ho nechali dál spát a probírali jsme různé věci. ,,Líbí se mi tvoje vlasy. " řekla April a usmála se na mě. Usmál jsem se a upravil si svoji zelenou ofinu. ,,Děkuji. " řekl jsem.
,,Hele zbylo tady nějaká vodka. " řekla April a vzala Vincentovi flašku vodky. Bez váhání jsem se napil. My čtyři jsme začali pít tu vodku.
6:00
Bylo už šest hodin a my jsme se všichni váleli vedle Vincenta. Ani jsme nepostřehli, že nám skončila směna, prostě jsme spali na zemi a nebylo nám divný, že se animatronici neukázali.
Pokračování příště...
ackN2004
RainbowKlara
prostejaaneresto
MargaretaBahensk
freddyas
twinst4r
KvetkaTheCauliflower