Pohled Vincenta
Chiloval jsem si to ve svém křesle a sledoval kamery. Vedle mě seděl Wiliam a točil se na židli.
,,Wiliame zůstaň tu musím něco zařídit. " řekl jsem a odešel z kanceláře. Prozpěvoval jsem si a šel do kuchyně. Slyšel jsem silný bouchání. Nebylo to čtyři krát za sebou jako to dělají z tý baby pizzerie,ale jednou a bylo to dost silný.
Výtah se pomalu otevřel. A v něm stál Springtrap. ,,Myslel jsem, že tě odvezli... " řekl jsem a couvl, až ke stěně. Springtrap se ke mě přibližoval. Dotýkal se skoro mojí kšiltovky a já stál u stěny a klepal se strachem. ,,Prosím nech mě být. " šeptl jsem.
Všechny světla rázem problikli a najednou zhasli. Byl jsem v úplné tmě. Slyšel jsem tu známou písničku, kterou jsem zpíval z mým bratrem.Springtrapovi oči zhasli, a pak jsem slyšel jak se jeho kovové tělo sesypalo k zemi. Měl jsem štěstí, protože se dotkl už skoro mého nosu. Pořád jsem nechal zavřený oči. Cítil jsem dech. Pomalu jsem otevřel oči. Všude bylo už světlo.
,,Ahoj bratře. " řekl Pink Guy. Byl to můj bratr, byl podobný jako já jen byl růžový. ,,Zase ty Danny. " řekl jsem uraženě. ,,Jo taky tě rád vidím. " řekl a usmál se. ,,Já tě rád nevidím. Nesnáším tě. " řekl jsem a odstrčil ho.
Šel jsem ke kanceláři. ,,Vincente měl by jsi na to zapomenout je to minulost. " řekl Danny . ,,Minulost!?" výkřikl jsem a strčil ho ke zdi. ,,Brácho to co se mezi námi stalo je minulost už se to nedá vrátit měl bys to vědět je konec. " řekl Danny.,,Nikdy ti neodpustím cos mi udělal. Kvůli tobě jsem málem umřel. Nechal jsi ty svoje kamarády ať mě zbijou a nechají mě na mrazu bez bundy a bez mikiny. Jen si se na to díval jak do mě kopou. Vzpomínám si, že bylo tak -20 °c!!! " křičel jsem na něho. ,,Ale pak jsem ti pomohl. " řekl Danny
,,Ale potom co ti tvoji kámoši odešli. " řekl jsem. ,,Vzpomeň si jak jsme spolu zabíjeli. Bylo to úžasný." řekl Danny. ,,Jo bylo, ale to jsem byl opilý a nevěděl jsem, že zabíjím s tebou. " řekl jsem naštvaně.
Pokračování příště...
ackN2004
RainbowKlara
prostejaaneresto
MargaretaBahensk
freddyas
twinst4r
KvetkaTheCauliflower