Vincent pomalu otevřel oči. ,,Ani hnout šmejde." Vincent pomalu zvedl hlavu a všiml si poldů,který na něho míří.
,,Kde je Mike Schmidt?!" zeptal se jeden z policistů. ,,Já nevím...nic si nepamatuji,"odpověděl Vincent a pomalu se postavil. ,,Půjdete s námi!"
,,Fajn jak myslíte,ale Mike je pěkně nebezpečný!" ,,S tím počítáme,"řekl jeden z policistů. Vešli do výtahu,který je odvezl na povrch. ,,Jak jste se sem vůbec dostali?" zeptal se po chvilce Vincent.
,,Já nevím. Víš to ty Marku?" Mark zavrtěl hlavou. ,,Co se tu sakra děje?"
Mark pokrčil rameny a pak se otočil na Vincenta,který zmizel. ,,Je pryč Johne!" John se prudce otočil,až z toho ztratil rovnováhu,ale v poslední vteřině se zachytil stolu. ,,Tohle místo je prokleté!"procedil naštvaně mezi zuby Mark.
,,Máš pravdu Marku je to tu prokletý nahání mi to hrůzu,"potvrdil John a pomalu přešel k pódiu,ze kterého pomalu stékaly kapičky krve.
John se sklonil a zkontroloval místo. ,,Je čerstvá,"prohlásil John. Oba zaslechli divný zvuky,rychle se otočili,ale nic neviděli jen prázdné děcké stoly.
,,Šéfe tohle je děsivé místo." ,,Marku dostaneme se odsud, až najdeme Mika!
,,Dobře pane," odpověděl Mark a křečovitě svíral zbraň. Z vedlejší místnosti vyběhl hlídač, který vyděsil policajty. Mark na něho namířil zbraní. ,,Díky bohu, že jste tu," řekl a padl na kolena.
,,Marku skloň zbraň. On není ten, kterého hledáme," řekl John a sáhl mi na ruku.
Mark sklonil zbraň a klesl k hlídači. ,,Jsem Jeremy. Pracoval jsem tu. Než se to tu všechno stalo."
,,Dostaneme vás odsud!" řekl John.