O pět let později
,,Mary pojď sem. " řekl jsem své pětileté dceři. Přiběhla společně s Chicou s naším už sedmy letým psem. O té pizzerii jsme slyšeli hodně, proto jsme se rozhodli dneska si dát uvnitř nějaké jídlo a oslavit Maryiny páté narozeniny.
O pár minut později
,,Wiliame nech jí na pokoji! " rozkázal Lili Williamovi, aby nechal svoji sestru. Došli jsme do té pizzerie všude byli balónky a já věděl, že to mají připravený pro nás. Venku byli už děti, které nadšeně vítali Mary a Wiliama.
Vešli jsme dovnitř. Výtahem jsme jeli do podzemí a šli jsme, až k pódiu Baby. Sedli jsme si kde stolu a čekali na ostatní.
O hodinu později
Párty jsme měli už rozjetou. Děti si hráli. Wiliam seděl u stolu a nudil se. ,,Co se vůbec stalo s tou pizzerii a těmi zvířaty? " zeptal se po chvíli Wiliam. ,,Nevím zřejmě za to může můj otec... " řekl jsem a umlčel se. Očima jsem hledal Mary, ale tu jsem nikde neviděl a Baby byla taky pryč.
Na pódiu byl jen Foxy, Ballora a Freddy. Slyšel jsem křik všechno najednou utichlo, děti začali pobíhat a dospělý ztichnuli. ,,Mary!! ' zakřičel jsem a rozběhl se k místu, kde jsem slyšel ten křik.
Na zemi byla krev. ,,Mary. " neváhal jsem a zavolal policii. Pořád jsem nevěděl, kam Mary zmizela viděl jsem jen krev, ale Mary ne a Baby se vrátila zpět na pódium. ,,Nebojte se my vám Mary najdeme. " řekl policista. ,,Děkuji. " řekl jsem.
V hlavě mi problikávala myšlenka co řeknu Lili. Mám jí říct, že se Mary ztratila nebo, že je mrtvá? Tolik výmluv kolik jí můžu říct, ale neudělám to. Nechci jí znervóznit. Miluji jí a nechci, aby se trápila, ale jednou jí to říct musím.
Pokračování příště...
ackN2004
RainbowKlara
prostejaaneresto
MargaretaBahensk
freddyas
twinst4r
KvetkaTheCauliflower