Pomalu jsem ztrácel vědomí. ,,Přestaň..." řekl něčí hlas. Jeremy mi pustil krk. Sjel jsem po stěně, až dolů. Zvedl jsem hlavu a díval se na něho. Jeremy se rozhlížel po místnosti, ale nikoho neviděl.
,,Danny? " řekl jsem, když jsem si všiml růžové košile. , Jak jsi se sem dostal? " zeptal jsem se. ,,To ti nemusí zajímat bratříčku. " řekl Danny. ,,Jeremy já vím, že jsi přišel jsi o svojí sestru a o svůj život. Já vím jak se cítíš, ale je to minulost. Vincent sice udělal chybu, ale teď se změnil. " dodal Danny a pomalu šel k němu.
Danny ke mě přišel a podal mi ruku. ,,Díky bráško. " řekl jsem. Najednou Danny zmizel. ,,Jak to udělal? " zeptal jsem se sám sebe. Jeremy se na mě díval. ,,Co čumíš plechovko!? " řekl jsem naštvaně. ,,Ty jsi vážně nezabil moji sestru? " zeptal se Jeremy. ,,Ne, ale ty jsi zabil mého vnuka. ' řekl jsem naštvaně.
Jeremy dostal výbuch smíchu. ,,To jsi tak starý!? ' řekl Jeremy. ,,Jo je mi víc než sto let." řekl jsem. ,,Mimochodem vrátili jsme zpět Mika chceš ho zase vidět? " dodal jsem.
,,Nevím jestli ho chci vidět...." řekl smutně. ,,Notak Jeremy on ti nevytrhne dráty. " zasmál jsem se. Wiliam se probudil. ,,Wiliame jak se spinkalo? " zeptal jsem se. ,,Bolí mě hlava. " řekl Wiliam. Zasmál jsem se. Těžké dveře se otevřeli. Všude bylo už světlo. ,,To už je ráno? " zeptal se Wiliam.
,,No už to tak bude. Zřejmě už všichni odešli a jsme tu sami. " řekl jsem. ,,Je mi líto Jeremy, ale budeš tu muset zůstat děsil bys děti. " řekl Wiliam a zavřel dveře. ,,Takže uvidíme se, až večer. " řekl jsem a zašel si pro svoje věci a odešel domů.
Pokračování příště... Doufám, že vám tenhle díl líbil a doufám, že si přečtete i mojí novou knihu o South Parku. :)
RainbowKlara
prostejaaneresto
MargaretaBahensk
freddyas
twinst4r
KvetkaTheCauliflower