30

31 6 0
                                    

Vzal jsem baterku z jedné z krabic a pomalu procházel temné chodby. Díval jsem se okolo sebe, ale žádné stopy po Mikovi, jako by se po něm slehla zem.

Najednou jsem slyšel pláč.  Pomalu jsem přešel ke dveřím s nápisem Baby cirkus.  ,,Těhle dveří jsem si nikdy nevšiml."

Otevřel jsem je a pomalu šel po krvy, která pomalu kapala z točitých schodů. 

Došel jsem k velkým dveřím, svoji baterku jsem si připnul k opasku a obouma rukama otevřel.

Rozbušilo se mi srdce, když jsem si všiml Freddyho místo ruky měl malého králíčka, který mu našeptával něco ve smyslu: ,,Všechno je v pohodě jdeme spinkat."

Freddy se nakonec otočil a odešel.  Vzal jsem si svoji baterku a potichu nášlapoval po dlouhé chodbě. 

Neměl jsem odvahu zavolat Mikovo jméno, ale pak jsem slyšel dětský křik.  Na nic jsem nečekal a utíkal na místo odkud se to ozývalo.

,,Miku! Přestaň!"

,,Co tu děláš!?"

,,Jdu tě zničit!" vykřikl a hledal po svém opasku nůž, ale pak mi došlo, že jsem ho nechal v kuchyni na stole.

Couvnul jsem ke dveřím.  Jakmile se ke mě přiblížil, tak jsem ho chytil za ruku a dal mu jí za záda, ale Mike sebou trhnul, pustil jsem jeho ruku.

Mike pomalu přešel ke mě a bodnul mě do ramene.  ,,Jednou na tebe taky dojde Miku!" zakřičel jsem na něho nazpět, ale on mě už neposlouchal.

Pokračování příště...

Weniqve_8
JackN2004

RainbowKlara
prostejaaneresto
M

argaretaBahensk
freddyas
twinst4r
KvetkaTheCauliflower

Letní brigáda: zpátky v pizzeriiKde žijí příběhy. Začni objevovat