15

57 9 2
                                    

,,Hej chceš Vin cent?  " řekl mi Mike a zdůraznil slovo cent.  Vincent se na Mika a podíval tím jeho vražedným výrazem.  Do kanceláře přišel Danny.  Mike se protočil na židli a přitlačil se na mě. A s úsměvem na rtech pronesl.  ,,Je Vincentovo teplý dvojče. "

Vincent se zase zamračil. ,,To je můj růžový bratr. " řekl a zazubil se, ale bylo vidět, že ho nerad vidí.   ,,Hej Miku...seš blbej. " řekl Vincent.  Mike skřižil ruce a podíval se na Vincenta tázavým pohledem. 

,,O co, že mi to neřekneš do očí. "  Vincent k němu přišel a podívál se mu do očí.  ,,Seš blbej. "  Mike se zasmál a pokračoval dál v provokování.  ,,O co, že mi to neřekneš na Snapchatu. " řekl Mike.

Vincent zapnul mobil a natočil to.  ,,O co, že mi to neřekneš v pizzerii. "  Vincent se zasmál a odešel.  Za chvíli přišel s krabicí ve, které byl papírek.  ,,Pfff.... Já to vzdávám. " řekl Mike a položil krabici.   ,,Ehm....Vincente, když spíš beru tvoje tousty. " řekl Mike a zazubil se.  ,,Pff... To je blbost. " řekl Vincent.

,,Vážně? " řekl Mike a ukázal kameru.  ,,Vidíš na pódiu máš tousty. " řekl Mike a zazubil se. Vincent se zasmál.  ,,Čemu se směješ? " zeptal se Mike.  ,,No já ti snědl pizzu. " řekl Vincent a zasmál se.  ,,Moje pizza!! " zakřičel Mike a málem se rozbrečel, vyběhnul z kanceláře a běžel přímo do kuchyně. 

Vincent vytáhl pizzu s šuplíku.  ,,Chceš kousek? " zeptal se a zazubil se.  ,,Hej jestli nás uvidí Mike, tak nás zabije. " řekl jsem.  ,,Wiliame přece se ho nebojíš. " řekl a podpal mi kousek.

Do kanceláře vtrhl Mike a všiml si mě jak jím jeho pizzu.  ,,Tuhle kšiltovku ti strčím do prdele pokud mi nevrátíš pizzu! " zakřičel Mike.  Snažil jsem se udržet smích.  ,,Tohle není prdel! " zakřičel Mike.  Vincent si prohlédl Mika.  ,,Tys jsi se díval do ledničky  že mám pravdu? " zeptal jsem se.  ,,Jo proč?" zeptal se Mike

,, Neřeš to.  Zjistíš to, až po tobě půjde Marionet. " řekl Vincent a začal se smát.  Podíval jsem se na tablet.  Začal blikat trojúhelník.  ,,Ehm... Miku co to je? " zeptal jsem se.  ,,AH... Můj starý dobrý kámoš Marionet. " řekl Mike. 

Do kanceláře přišel Marionet.  ,,Copak... Už tu zase Marionetuješ? " řekl Mike.  ,,Tvoji skříňku pro malý děti jsem ti vypnul. Omylem.  Tak se zase odMarionetuj pryč. " dodal Mike.  Marionet se na Mika nechápavě podíval a potom odešel.   ,,Miluji tvoje slovní hříčky. "  řekl Vincent a políbil Mika na tvář.

Pohled Mika

,,Fuj běž do prdele!" zakřičel jsem.  Potom jsem se zarazil a podíval se na Vincenta jak čumí na můj zadek.  ,,Ehm..."  Vincent se usmál.  ,,Ne ty úchyle. " řekl jsem a odstrčil ho a sedl si na stůl.  ,,Neměl by sis dojít pro svoje tousty? " zeptal jsem se. Vincent se otočil a běžel k pódiu.

Pokračování příště...

Weniqve_8
JackN2004

RainbowKlara
prostejaaneresto
MargaretaBahensk
freddyas
twinst4r
KvetkaTheCauliflower

Letní brigáda: zpátky v pizzeriiKde žijí příběhy. Začni objevovat