35

35 5 0
                                    

Mladá detektivka pomalu vešla do pizzerie. Všude byli pavučiny, krev a nedojezená pizza, která tam celý ty roky hnila.  Za sebou slyšela dveře, které se skřípěním otevřeli, ale s mladou detektivkou to ani nehnulu.

,,Kristen?"

Mladá detektivka se pomalu otočila, v jejich očích byl vidět děs, bála se toho místa.  ,,Waylone, musíme ho najít a vypadnout odsud," řekla Kristen a vzala do ruky pistoli.

,,Taky mám ten pocit," odpověděl Waylon.  ,,Lidi právě někdo vešel do budovy, opakuji někdo vešel do budovy!" ozvalo se z vysílačky. 

,,Kruci!' vykřikla detektivka.  ,,Měj oči otevřené někde se tu pochybuje vrah dětí!" dodala a pomalu procházela chodbami, až došla ke kanceláři, kde byl tablet.

Waylon se postavil ke dveřím a detektivka s pistolí v ruce vešla do kanceláře a vzala do ruky tablet.  Měl pořád dostatek batérie, ikdyž tu ležel spoustu let. 

Jeho obrazovka byla mírně prasklá, ale pořád fungoval.  Detektivka si sedla na místo hlídače a pomalu procházela kamery.

Na jedné z obrazovek zahlédla parts and servis, v místnosti byli roboti, kteří vypadali ohořele některé však byli narozpadnutí. 

Dveře se pomalu otevřeli a do nich vešel muž byl hubený, jeho košile a kalhoty ladili s jeho fialovou čepicí, detektivka neviděla muži do tváře, ale moc dobře věděla, kdo to je.  Byl to ten vrah, který zabil ty děti a hlídače.

Ale proč zrovna ty hlídače!? Muž se podíval do kamery a usmál se věděl, že ho sledují.  Pak, ale odešel, detektivka ho sledovala,podle kamer usoudila, že k nim nemíří.

,,Je venku!" ozvalo se z vysílačky, pak bylo slyšet jen šum a křik.   Detektivce se udělalo zle věděla, že je mrtvý. 

,,Chudák Keith," řekl Waylon. ,,Říkám ti, že toho hajzla musíme zabít za každou cenu chci, aby trpěl!" řekla detektivka.

Waylon k ní pomalu přišel a objal jí. ,,Jdeme ho najít," řekl Waylon. Detektivka pomalu vstala a společně s Waylonem, prošla chodbou, až ke vchodu, který pomalu otevřeli.  U auta ležel Keith,pořád žil.  Detektivka se k němu rozběhla.

,,Kristen..." šeptl Keith a bolestivě vykřikl. ,,Keithe bude to dobrý prosím neumírej," mladá detektivka se snažila zadržet slzy, které se jí hromadily v očích, ale nedaly se zadržet a padaly Keithovi přímo na hruď. 

,,Zabí za mě toho šmejda..." šeptl Keith a zavřel oči v tu chvíli přestal dýchat.   ,,Teď je už se svým synem," řekl Waylon a položil jí ruku na rameno.   ,,Máš pravdu," odpověděla detektivka a pomalu pustila Keithovu ruku. 

Weniqve_8
JackN2004

RainbowKlara
prostejaaneresto
MargaretaBahenska
f

reddyas
twinst4r
KvetkaTheCauliflower

Letní brigáda: zpátky v pizzeriiKde žijí příběhy. Začni objevovat