Беше петък вечер и както винаги се приготвях за поредното парти вкъщи. Да аз бях кучката в училището и партито в петък вечер беше традиция от 10 клас. Стоях пред огледалото и слагах последен слой червено червило, а правата ми кафява коса се спускаше по гърба. Пригладих червената си къса рокля с гол гръб и за последно се огледах в огледалото. Както винаги изглеждах перфектно. На вратата се позвъни и чух пискливият глас на най-добрата ми приятелка Вики, която нахлу веднага в стаята ми. Тя също беше облечена в рокля като моята но цветът беше тъмно син. Двете се прегърнахме и застанахме пред огледалото за селфи, което тя веднага качи в Instagram. По-принцип трябваше както всеки път да съм сама вкъщи, но грижовните ми родители решиха да ми сложат охрана или както аз го наричам надзирател. Гостите ще дойдат в 21:00, а сега е 20:45 което означава че имаме още 15 минутки. Двете с Вики излязохме от стаята ми и отидохме в трапезарията, която е голяма и е оборудвана с най- голямата система за домашно кино, което означава, че цяла Бояна ще разбере че у нас има купон. Докато вървях към таблета, който е включен към домашното кино, токчетата ми тракаха по ламината. Само аз имах колекция от токчета на Channel и Louboutin. Първите гости вече звъняха на вратата. Приятелките ми от училище влязоха в всекидневната, всичките са тук Ана, Симона, Мария и останалите. След тях се зададоха и момчетата, които носеха чанти с алкохол. Вики ме погледна с поглед „това е много алкохол", но и двете знаехме че до 2 часа бутилките щяха да са празни. Чашите са приготвени и започнах да разливам течността в тях. Музиката вече е пусната и чалга се налага да слушат моите мили съседи. Видях Мария да идва към нас и след секунда започнахме да си говорим.
-Какъв е този до вратата?- попита ме Мими
-Това е „надзирателят "ми- отговорих с отегчен глас правейки кавички с ръце и отпих глътка от чашата с вино.
-Габси пиеш първата чаша вино без мен? – Вики се появи зад мен, носейки чашата си- За какво ще пием тази вечер?- попита ме
-Тази вечер нека пием за.....всъщност незнам за какво да пием?- казах аз отмествайки поглед в жълтата течност и вдигнах чашата за тост.
Часът е около 23:45, купонът е в разгара си и музиката е толкова силна, че не се чува почти нищо затова излязох на балкона, единственото спокойно място. Точно под балкона е басейна ми с минерална вода, който през нощта свети. На балкона има люлеещи се столчета в формата на хралупа и аз седнах в единия. Чух токчетата на Вики, която се приближаваше към мен.
YOU ARE READING
🔱Daddy's princess🔱
Teen FictionТя ли? Тя беше кучката в града и глезеното момиченце на богатият си татко. А той? Той беше нейният бодигард... -Добро утро- измрънках и целунах устните му отново, осъзнавайки че правя грешка след грешка, но малкото невинно аз беше доволно от себе си...