12.

3.9K 140 2
                                    

-Банята стана много интересна- каза и постави брадичката си на рамото ми докато се гледахме в огледалото. Вече се бяхме изкъпали и сега си миехме зъбите заедно.

-Тоест?

-Виж, ти имаш три вида шампоан, десет душгела, два балсама за коса и още куп момичешки работа, а аз имам всичко на всичко един шампоан, душгел и самобрасначката ми.- изброи поосочвайки нещата

-Свиквай. Аз съм момиче, а ти момче. -изкикотих се .

-Хайде сладка моя, да ти облечем розовата пижама- каза и ме занесе в стаята. -Ще махнем кърпата- и махна хавлията оставяйки ме чисто гола пред него- Радвай се, че си в цикъл- каза и целуна вратът ми, а аз се изкикотих. -Вдигни ръце сладка моя- каза и го направих, а той нахлузи пижамката ми.- Готова си. - каза и постави още една целувка във вратът ми, а аз се изкикотих.

-Обичам те- казах и се завъртях с лице към него.

-Обичам те- повтори и целуна устните ми прегръщайки ме- Ти си всичко за мен- прошепна тихо в ухото ми, а сърцето ми прескочи.

-Какво?- попитах го изненадано и го погледнах.

-Ти си ми всичко сладка моя - и опря челото си в моето- Не знам как, кога и какво се случи, но знам че те искам цялата само за мен. Нервна, ревяща, крещяща, вбесяваща, викаща, сладка, малка, невинна, глупава, уплашена,. Всякаква само за мен.-каза и сълза се стече от окото ми.-Защо плачеш сладка моя?-попита тихо.

-Говориш ми такива неща, а сме заедно от...дори по-малко от седмица.

-Времето няма значение, защото сме един за друг. Аз съм луд по теб, знаеш ли какво е да си луд по някого? Знаеш колко пъъти в минута мига, как миглите и пърхат докато спи и как щом я докоснеш пулсът и се ускорява, сърцето и започва да бие лудо, по-лудо от всякога, и всичко си идва на мястото. Защото аз съм луд по теб мамка му....толкова луд по теб, че не можеш да си представиш моя малка красавице- и се изхили, а после сля устните ни- Знам, че и ти си също толкова луда по мен- прошепна сливайки устните ни отново вдигайки ме във въздуха. Усетих как ме постави на леглото и прекъсна целувката поставяйки целувка на челото ми. Зави ме и легна до мен придърпвайки ме върху гърдите си.

-От къде тръгнахме, до къде стигнахме- изкикотих се.

-ШШ, заспивай малката- прошепна и допря устните си до челото ми.

🔱Daddy's princess🔱Where stories live. Discover now