Облякох някаква тениска и отидох в кухнята. Татко крачеше нервен из стаята, а мама седеше на дивана. Седнах тихичко до нея и се загледах в нищото.
-Къде е Виктор?- попиита татко откъсвайки ме от мислите ми.
-Тръгна си.- казах тихо и се разплаках.
-Само простотии вършите-разкрещя се татко.-Викторее ела тук.
-Да господине-появи се със сак на вратаата и остави оръжието си и ключовете за колата. Сърцето ме болеше мамка му. За последен път виждах как се разхожда. За последен път усещах ароматът му. Всичко беше за последно. Само седмица....а сякаш беше цял живот. Беше сън, най-красивият сън. Бях щастлива. Отново бях аз. Онова момиче от снимките във стаята ми.
-Погледни през прозореца- нареди татко.
-Какво става?- попита объркано гледайки баща ми и погледна през прозореца.
-Онази сделка, дето отказах.-поясни
-С руснаците?
-Същата. Сега е решил да отмъсти.- обясни татко и извади някакава папка хвърляйки му я.
-По дяволите- изпсува четейки нещо.
-Предпочитам всичко друго. Спете заедно, бъдете заедно......само не и това- каза татко докато той разлистваше папката.
-Та той е на 40 по дяволите- извика Виктор и хвърли папката.-Боклук нещастен.
-Сега си прибери оръжието и лягайте в хола- каза отново татко и тръгна към офиса си, а мама към спалнята.
-Бебе прости за преди малко- каза тихо сядайки до ме и ме придърпа в прегръдките си.
-Не мога да живея без теб- каззах заравяйки нос в тениската му още хлипайки.
-И аз без теб принцесо. – и целуна челото ми, а после избърса сълзите ми и целуна устните ми.
-Какво пише в папката?- попитах тихо.
-Повярвай не искаш да знаеш.
-Кажи ми- измрънках и се наместих в скута му.
-Пише, че..- и преглътна нервно отмествайки косата ми назад- Онзи помниш ли...гостите преди да ме наемат.
-Един..не няколко руснака на възраста на татко. Единият беше малко по-млад и цяла вечер ме зяпаше. Вечерта с коктейла в чест на сделката.- казах му тихо.-Та...какво за тях?
YOU ARE READING
🔱Daddy's princess🔱
Teen FictionТя ли? Тя беше кучката в града и глезеното момиченце на богатият си татко. А той? Той беше нейният бодигард... -Добро утро- измрънках и целунах устните му отново, осъзнавайки че правя грешка след грешка, но малкото невинно аз беше доволно от себе си...