-Какво ще праавиш днес?-попита докато пръстите му рисуваха кръгчета по кожата ми
-Ще си стоя в леглото, после Асен ще дойде с техните на вечеря- казах и отпих от кафето си.
-Ахаам. Тоест довечера ще си с него.
-Да ще вечеррям с тях. Ти до къде стигна с бараката?
-Почти съм готов
-Утре ще ми я покажеш ли?
-Да, но има едни дъски които още не съм сложил.
-Нищо.
-По-добре ли си?- попита и ме целуна по косата. Колкото и да отричах пред себе си последните дни прекарани с него, вече бях влюбена. Обичах този побъркан тъпанар, а знаех че и той изпитва същото. Усещах го. В малките неща, които прави за мен. В бележките сутрин, в закуската, в онзи букет, в начинът по който не ме пуска през нощаа и постоянно ме завива дори в съня си. Знаех че ако избягам от него, пак ще ме намери тъпанарът, дори и ако отида накрая на света.-Габии...по-добре ли си попитах.-измъкна ме от мислите ми.
-Мхм.
-Ще обядваме ли?
-Само салата ще ям.
-Ама погледни се колко си мъничка.
-Само днес. Ако изям нещо имам чувството, че ще повърна.
-Гадно ли ти е?
-Малко. Сутринта бях по-зле. Ще отида до тоалетната и отиваме да ядем.
-Добре. Чакам те- каза и аз станах, след което отидох в банята. След пет минути се върнах в стаята и започнах да оглеждам дупето си.-Изглеждаш чудесно, красавице.
-Гледам дали съм се нацапала-обясних му и се изчервих.
-Не си. Хайде да ядем, малката....
-Пробвай това- и набута парче пържола в устата ми.
-Не ми се яде месо-измрънках след като преглътнах.
-Не си яла нищо днес.-и пак ми набута поредното парче месо.
-Стигаа.
-Още едно, три за щастие, за нас.
-Добре – примирих се само заради последното и го изядох....
-Миличка тук сме- чух мама и Виктор скочи от леглото ми, а аз се изкикотих и го дръпнах обратно
-Ще ме хванат и ще ме убият.
-Няма. Стой тук.
-Охх малката- и легна обратно, а главата му се озова между краката ми.
YOU ARE READING
🔱Daddy's princess🔱
Teen FictionТя ли? Тя беше кучката в града и глезеното момиченце на богатият си татко. А той? Той беше нейният бодигард... -Добро утро- измрънках и целунах устните му отново, осъзнавайки че правя грешка след грешка, но малкото невинно аз беше доволно от себе си...