23.

2.5K 105 12
                                    

Вече беше февруари и навън валеше сняг.. Вкъщи естествено си се раазхождах по негова тениска, която бях конфискувала доброволно. Изпитът ми мина успешно и сега си седях вкъщи, а моят мъж беше на работа. Телефонът ми започна да звъни и се претърколих върху спалнята стигайки до нощното шкафче.

-Да любими мой мъжо- изкикотих се вдигайки го.

-Да видя какво правиш?

-Лежа и си мисля за теб.

-Какво си мислиш за мен любимо мое бебе?

-Ами...ако беше тук можеше да ти покажа.

-Схванах, но съм на работа и не мисля че е добра идеяя да ми говориш такива работи.

-Съжалявам- изкикотих се.-Просто свикнах да сме по цял ден заедно и сега ми е някак тъжно.- признах тихо.

-Знам бебе и аз свикнах по цял ден да усещам ароматът ти около мен. Понеже на един приятел утре жена му има рожден ден и...какво да ѝ подари?

-Ами...аз бих се зарадвала и на букет, но всичко зависи от това колко много се обичат.

-Да, ясно. Добре бебе, ще ти се обадя пак, че имам да свърша нещо.

-Обичам те.

-Обичам те бебе, до после- и затвори телефона..

Г.Т.Виктор.

-Може би ще взема това- казах и посочих кулието със сърцице. Беше златно и перфектно за моята красавица. Утре моето бебе ставаше на 19.

-Отзад може да напишем нещо.

-Напишете Г и В- усмихнах се.

-Имаме от същата колекция и годежни пръстени.

-Не, не, ние вече сме женени-

-Но, вие сте толкова млад.

-Когато срещнеш правилната, това няма значение...

Купих огромен букет червени рози и също така ѝ взех любимия течен шоколад. Щях да оставя нещата в колата и на сутринта да ги взема преди да я събудя. Подредих ги в багажника и паркирах колата възможно най-близко до балкона ни, защото щях да изляза по боксерки.

-Бебе тук съм- извиках щом отключих вратата.

-Принце мой- и преди да се усетя, вече беше около вратът ми.-Липсваше ми.- прошепна тихо във вратът ми,а ръцете ми се озоваха около талията ѝ.

-И ти ми липсваше принцесо.- казах гушкайки я, тръгвайки към спалнята ни.- Какво прави днес?-попитах носейки я към спалнятаа ни.

🔱Daddy's princess🔱Where stories live. Discover now