29.

2.1K 101 9
                                    

Г.Т.Виктор.
Лежах на спалнята и си почивах. Беше четвъртък и както винаги тежък ден. Моята красавица се къпеше в банята, а онова там мъничкото..
-Татко, татко - извика влизайки в спалнята. Беше на 4 и приличаше на моята любима. Скочи на леглото и ме погледна с онези сини очи.
-Да принцесо.- казах придърпвайки я към себе си.
-Къде е твоето бебе?
-В банята.
-Ти как си татии?- попита целувайки носът ми.
-Щом съм със сладкишче като теб.
-Не съм хранаа.
-Нашето сладкишче ли е тук?- попита моята любима излизайки от банята по пижама.
-Да.
-Хора не съм сладкишче.-измрънка. Беше си още бебенце.
-Напротив ти си си нашето сладко бебе- каза майка и качвайки се на спалнята гушкайки я.
-Хора хайде да си побъбрим.- каза, а майка и се намести под завивката при мен.
-За какво да си бъбрим?
Г.Т.Габи
-Утре къде ще ме водите?- попита малкото ми копие и сложи мъничките си ръчички на кръста.
-Ти къде искаш?
-Амии....там на водопада.
-Значи ще ходим на водопада- обяви Виктор и я целуна по челото.
-Няма ли да спиш малка принцесо?
-Мамооо, още не ми се спи. Татко кажи нещо.
-Нещо.
-Какъв си тъпчо татии- изкикоти се и ощипа бузите му, а аз започнах да се смея.
-Искаше откачено дете, ето ти го.
-Нашата мъничка откачалка. -и я погали по главата, а тя се изкикоти. -Искаш ли приказка?
-Татко не съм бебе. Разкажжи ми историята за лошата принцеса и лошият пазач.- и се намести под завивката между нас.-Слушам те с двете уши татии.- и посочи ушите си.
-Така. Имало едно време, една красива принцеса, която била много лоша и не вярвала в любовта, а мъж изобщо не и трябвало.- започна гледайки ме. -Тя си имала всичко. Един ден пораснала.
-На колко станала?
-На 18. И тогава баща и решил, че трябва да и с.ожи пазач. Напук на всичките и очаквания.
-Той бил красив, млад, умен, но също така толкова тъп. Той бил по-голям от нея.
-И?
-Принцесата не го харесвала, защото той ходел след нея и само и нареждал или забранявал разни неща.
-Ужас. Той бил много лош. А после?
-Една нощ, принцесата била на парти и пазачът я прибрал на сила.
-Леле. Тя го набила нали?
-Не.
-Поне му се разкрещяла. -предположи Ани.
-Да.
-А той какво?
-Той я накарал да млъкне.- усмихна се баща и.
-Как?
-С целувка, - отговори баща и, а аз се изчервих прехапвайки устната си.
-Как така? Те нали се мразели.
-Той...се влюбил в нея.

-А после какво?
-После се появило най- красивото нещо на света и те заживели щастливо.
-Какво нещо?
-Глупаче, това си ти. Появи се ти.- и я целунах по бузата.
-Благодаря за приказката татии. Аз отивам да спинкам.- и стана от леглото.
-Искаш ли да те завия?
-Татко аз съм голяма. -каза и застана пред вратата, обаче не можа да си я отвори и се изкикотих.
-Чакай принцесо аз ще отворя- и Виктор стана да и отвори вратата. -Заповядай.
-Благодаря- и го погледна-Наведи се да те целуна татии.- и той клекна, а тя го целуна.-Лека нощ и гушкай много мама.
-Слушам принцесо.
-Лека нощ мами.
-Сладки сънища бебче.
-Принцесо ще ми позволите ли да ви придружа до вашата стая- попита татко излизайки от кухнята.
-Естествено дядо- и се поклони като принцеса, а после дядо и я гушна.
-Да я завиеш.- каза му тихо Виктор.
-Знам.
-Чао скъпи хора- помаха ни грациозно и дядо и я понесе към стаята, а Виктор затвори спалнята ни.
-Боже докъде стигнахме с теб- изкикотих се и тупнах щастлива на завивката усещайки нещо под тялото ми. Извадих го и поредното плюшено мече. -Да намирам плюшени играчки в леглото си което деля с един тъпанар, когото всъщност мразя.
-Нашето щастие.- каза и се намести в леглото при мен прегръщайки ме, а аз се наместих върху прегръдките му.
-Знаеш ли, че когато за втори път заспах в прегръдките ти, ме хвана страх.- казах тихо.
-Защо?
-Защото ми хареса да заспивам така, а си мислех че....ще си тръгнеш.- и от окото ми се стече сълза.
-Но не си тръгнах. Останах, защото те обичам.- и ме целуна по челото, а аз го погледнах.
-Много ти обичам. -казах тихо.
-И оз те обичам много любима. Теб и бебчето ни.
-Нашето откачено бебче- усмихнах се и го целунах.
-Не обичам да трия сълзите ти, помниш ли?
-Помня. Шибан тъпанар такъв.- измрънках сгушвайки се в него.
- Твоят тъпанар сладка моя. Само твой.- ппрошепна и ме прегърна силно.
-Онази нощ защо ме целуна?-попитах тихо.
-Защото....трябваше да млъкнеш бебе.- изхили се
-Идиот.
-Защото...го исках. Тоест... ако кажа че съм пожелал дъщерята на шефа си, глупаво ли ще е?
-Не- изкикотих се
-Обичам те малката. Само теб.
-И аз обичам само теб.
-И онова там, нашето нещо.
-Не е нещо.- изкикотих се
-Малкото ни човече. Представях си го такова. - и ме целуна по косата. -От теб, моето малко невинно момиченце.
-Правиш ме най-щастливата жена. Нали винаги ще бъдем щастливи?
-Не знам, но ти обещавам че ще бъдем винаги заедно. Аз и ти. Една нощ превърнала се в приказка без край.
-Всъщност...онова там беше повече от секс.
-Мхм. Не защото те докоснах първи или нещо подобно, а защото в онази нощ и двамата преглътнахме егото и гордостта си. Помня, че когато ми каза че те е страх, всичко се промени. Изведнъж от красавицата с която щях да спя, се превърна в едно малко момиченце.
-Твоето малко момиченце.- усмихнах се и се притиснях към него.
-Само мое и ничие друго. Там в теб има нещо което тупти за мен всеки ден, час, минута, секунда.
-Мхм. Ти го притежаваш. Само ти. Така както твоето е мое.
-Ти си ми всичко.
-И ти на мен..- прошепнах и прокарах ръка през гърдите му.-Целият ми свят.
-Нашият малък свят, където сме си нужни аз, ти и онова там.
-Мхм.
-Лека нощ- измрънках прозявайки се.
-Лека нощ бебе....

For more, please vote!!!⭐⭐⭐❤
Съжалявам за голямото забавяне.

🔱Daddy's princess🔱Where stories live. Discover now