26.

2.3K 110 9
                                    

Усетих как оставам самичка в леглото и измрънках сънено дърпайки сатененият чаршаф към тялото ми.
-Бебе отивам на работа- чух тихичко и усетих устните му по моите-Честита годишнина любима. Обичам те.- и ме целуна отново, а аз отворих очи.
-Честита любими. Обичам те. Не закъснявай много.- казах  и го погалих по бузата.
-Няма. Ще празнуваме годишнината си.-усмихна ми се.
-Романтична вечер с господин номер 1 в най- успелите вв бизнес списанията.- изкикотих се и оправих вратовръзката му.
-Всичко за теб. Ако не си ти, няма смисъл да съм там, да съм известен. Много те обичам любима.- и сля устните ни отново.
-И аз те обичам любими.-прошепнах
-Тръгвам, ти заспивай.- каза и ме целуна отново.
-Чао. Приятна работа.
-Пази се бебе.- каза и целуна челото ми, зави ме и излезе.....
Събудих се с усещането, че ми се повръща ужасно. Изтичах в банята и повърнах, а после се върннах в леглото. Щях да си остана така цял ден. Пуснах телевизора и гушнах въвзглавницата...
Чух как вратата се отваря и се събудих.
-Не си ли готова?
-За?- попитах сънено.
-Нали ти писсах да излезнем в нашия ресторант.
-Аз...съжалявам. Не съм видяла. Цял ден по..- и преди да довърша ми се догади отново, за пореден път. Станах и изтича  към банята, където отново повърнах,
-Любима какво ти е?-попита чукайки по вратата.
Измих си зъбите и отново се почувствах уморена. Излязох от банята и се озовах в прегръдките на моят любим.
-Бебе какво ти е?- попита целувайки челото ми.
-Цял ден повръщам.- измрънках вдишвайки ароматът му
-Аз...такова...ще те питам нещо бебе.
-Кажи.
-Закъснавя ли ти?- попита тихо и притворих очи пресмятайки. Две седмици закъснение не беше нормално.
-Мхм. Две седмици.- казах тихо.

Искаш ли да си легнеш, а аз да ходя да купя тест?
- Не е ли малко странно мъж да купува тест за бременност?
-

А на морето като ти купих тампони, не беше ли същото, а красавице?- и ме вдигна във въздуха.-Сега ще те сложа в леглото и отивам да купя тест,
-Добре. Обичим те много...принце мой.- казах докато той ме наместваше в леглото.
-Обичам те сладка моя- и целуна челото ми завивайки ме-Искаш ли нещо?
-Не.
-Връщам се бързо....
Г.Т.Виктор
Паркирах пред аптеката и слязох на бързо от колата. Боже колко се вълнувах. Имаше вероятност да стана баща. Татко на детето на моята малка красавица. Влязох в аптеката и  за щастие нямаше опашка.
-Да, какво ви трябва- попита сестратта през прозорчето.
-Тест за бременност.
-Ахаа. Един момент.
-Колко процента сигурен е?-попитах
-Напълно сигурен.
-Добре, а нещо против повдигане.
-Хапчета или капки.
-Дайте и двете..
Взех нещата и се върнах обратно вкъщи. Бях купил и подарък за моето бебе, но щях да и го дам малко по-късно.....
-Принцесо как си?- попитах влизайки в спалнята ни.
-Добре съм. Изморена съм.- обясни ми из между завивката..
Г.Т.Габи.
-Донесох нещата, взех и нещо за повръщането.
-Добре. Дай теста.
-Ето бебе.- и го извади бързо от торбичката.
-Аз...отивам в тоалетната- казах с усмивка и отидох в тоалетната. Прочетох опътването и се изпишках върху така наречения тест. Беше малко странно.  Три минути трябваше да изчакам.
-Бебе готово ли е?- попита чукайки по вратата с развълнуван глас.
-Още не.- оставаше 1 минута.
Времето минаваше толкова бавно. След  минута сторила ми се като година погледнах теста и за жалост една чертичка. Взех теста и го хвърлих в кошчето. Знаех че и двамата искахме бебе, повече от всичко, защото вече щяхме да сме истинско семейство. Виждах как Виктор гледа магазините с играчки по Коледа или малките дечица на плажа, Преди кошчето да се затвори отново погледнах теста, не знам защо и там...имаше две чертички, цели две чертички. Усмивка се появи на лицето ми. Чаках дете от онзи побъркан мъж. Онзи  който обърка живота ми. Отворих вратата и той стоеше там. Нервен развълнуван тъпчещ на едно място с ръце в джобовете.
-Е?- попита ме.
-Да.
-Какво да?
-Бременна съм тъпанар такъв.- казах нежно увивайки ръце около вратът му.
-Наистина?- попита с усмивка прегръщайки ме.
-Да. Бременна от един  побъркан тъпанар и ако детето ми е също толкова побъркано ще ми е много трудно.
-Обичам те. Много.- и ме целуна нежно вдигайки ме.-Току що ме направи най- щастливия мъж на света бебе. - и ме завъртя във въздуха-Най-щастливият мъж.
-По- лекичко- изкикотих се.
-Аз...да извинявай- и ме целуна по челото, а после ме занесе на леглото. -Имам подарък за теб.Изчакай.- и изтича през вратата.  Пет минути по-късро се върна с букег червени рози и малко пликче.-Честита годишнина любима.
-Благодаря ти- и го целунах нежно.-Аз..не успях да ти купя нищо.- казах тъжно
-Напротив. Ти ми подари най- хубавият подарък бебе.- и надигна тенискатя ми -Това тук- и целуна коремчето ми. -Здравей бебе. Аз съм твоят татко.- и постави целувка върху коремчето ми, а аз се изкикотих.  -Отивам да се изкъпя и ще дойда при вас.
-Нас?
-Вече сте двама. Ти и детето ни.- и целуна челото ми, а после отиде в банята сваляйки дрехите си...
-Да си поръчаме нещо искаш ли?- попита  излизайки от банята.
-Да. Май това ще е много необикновенна годишнина. - изкикотих се, а той си обу боксерки и се намести в леглото при мен взимайки телефонът си и малкото пликче.
-Аз съм доволен. Заповядай любима.- и извади гривна от кутийката в пликчето.-Защото ме правиш най- щастливият.
-Благодаря ти. Обичам те много. - и го целунах
-И аз те обичам.
-Понеже на тази годишнина няма как...да правим любов искаш ли да видиш нещо?
-Да.
-Подай ми розовата кутия.
-Чакай- и се пресегна да я вземе-Ето.
-Виж.- и отворих кутията разкривайки бележки.
- Какво е това.?
-Писмата от един любовник- изкикотих се-Това са твойте бележки глупчо.
-Пазиш ги.
-Мхм. Има и дати. Ще ги показвам на дъщеря ни. Ще и покажа колко изобретателен е бил татко и.- и изрових любимата ми- Виж тази е първата ти.
"Знам, че не харесваш да те оставям сама в голямото легло, но имам работа с баща ти и така се наложи. В 15:00 ще те чакам отпред. Сложи бански. ПП: Целувам те по челото"
-Написах я за да знаеш, че обичам да се будя до теб.- каза и целуна вратлето ми.
-Имам още една любима. Тази дето ми я написа след като си казахме че се обичаме за първи път.
-Можех да пиша още, ама работата ме чакаше.- каза и усетих пръстите му по коремчето ми.
-Колко щеше да пишеш?- попитах и го погледнах с усмивка.
-Цяла тетрадка, може и повече.
-Знаеш ли, радвам се че онази нощ ме прибра насила вкъщи.
-И аз. Добре че го направих. И без това не бях спал с някоя от много време.
-Идиот- измрънках измъквайки се от прегръдките му.
-Шегувам се бебе- и  ме придърпа обратно в прегръдките си.-Нали знаеш че тогава се влюбих в теб.
-Знам. Много те обичам тъпанар такъв. Ти си моят побъркан мъж.- и се сгуших в него.
-Поръчвам храна, защото бебетата ми са гладни.
-Цели 9 месеца тъпчене с храна-изкикотих се...
-Последно моля те- и ми набута картоф в устата.
-Виж как се пият лекарствата.
-Видях. Ще ти дам капки преди лягане...
Виктор остави таблата на пода, а аз се наместих в леглото.
-Искаш ли нещо? Вода, сок, нутела.
-Не.- усмихнах се и той легна при мен прегръщайки ме внимателно.
-Дали ще бъдем добри родители?- попита докосвайки коремчето ми.
-Ще се научим, Както се научихме да се търпим.
-Утре ще отидем при лекарката. И не искам да правиш нищо друго освен да си почиваш и да се храниш. Ще помоля майка ти да се грижи за теб докато съм на работа, а последните месеци ще работя от вкъщи.
-Добре. -усмихнах се, а той повдигна тениската ми и се приближи към коремчето ми.
-Хей, малка принцесо там вътре, пак е татко, Много те обичаме и знаем че ще си същата откачалка като нас. Сега заспивай и не искам да тормозиш моето бебе, защото то трябва да спи и да пази теб, така че не го тормози много. Татко те обича. Лека нощ.- и постави целувка на коремчето ми, а аз прокарах пръсти през косата му.-И теб обичам много - и целуна устните ми нежно- Само теб. Ти си ми всичко. - и целуна челото ми.
-Обичам те много- прошепнах.
-Хайде, време е да спиш- и ме зави внимателно прегръщайки ме.-Сладки сънища любима.
-Лека нощ принце мой- и се сгуших в него вдишвайки любимият ми аромат унасяйки се в сладки сънища.

For  more, please vote!!!!⭐⭐⭐❤

🔱Daddy's princess🔱Where stories live. Discover now