6.

5.1K 178 2
                                    

Събудих се в празно легло търсейки познатият аромат, но го нямаше. Притиснах колената си към корема и се разплаках.

-Ей, красавице, защо плачеш?- попита и след миг усетих как леглото хлътна до мен. -Кажи ми, моля те. Кошмар ли имаше?- и усетих как ме придърпа към себе си.

-Помислих...че си си тръгнал и си ме оставил сама в леглото. - прошепнах тихо плачейки, осъзнавайки че пред него вече не съм тъпата кучка без чувства, а оново малко момиченце.

-Тук съм, ти спеше, а аз трябваше да отида до тоалетна- каза и целуна бузата ми.- ШШ, не плачи. Моля те.- и започна да трие сълзите ми.-Тук съм, никъде няма да ходя.

-Не ме оставяй сама в леглото, моля те- проплаках, а думите ми излязоха от устата ми още преди да съм ги осмислила и притиснах чаршафа към себе си, а ръцете му се озоваха около тялото ми.

-Няма. Обещавам- прошепна и целуна устните ми.- Добро утро красавице- и целуна устните ми нежно пак, а пръстите му изтриха сълзите ми.

-Добро утро- измрънках и целунах устните му отново, осъзнавайки че правя грешка след грешка, но малкото невинно аз беше доволно от себе си. -Може ли да те помоля нещо?- попитах гледайки го.

-Кажи малката.- каза доизтривайки сълзите ми.

-Обещай ми....че няма да се влюбя в теб- изрекох и знаех, че съм го наранила, но така беше редно.

-Какво?

-Обещай ми...моля те, заради това което стана снощи, в името на него моля те.

-Обещавам, че няма да се влюбиш в мен в името на това красиво нещо което се случчи снощи-каза и отмести поглед от моя. Адамовата му ябълка помръдна нервно и да..току що кучката в мен го беше наранила жестоко.

-Ама и ти няма да се влюбиш в мен...моля те, не съм за теб.

-Искаш да ти обещая че няма да се влюбя в теб, а малката?- попита като отмести няколко кичура от лицето ми.

-Мхм.

-Добре..обещавам- каза тихо, обаче знаех че ме лъжеше.-Искаш ли закуска?

-Може.

-Можеш ли да станеш?- попита и ми отне няколко секунди да осъзная защо ме пита и се изчервих отново като малко дете. Никой мъж не ме караше да се изчервявам така.

-Ще се опитам- казах и се опитах да седна, но болката между краката от съвсем лека се засили и изстенах тихо притискайки очите си.

🔱Daddy's princess🔱Where stories live. Discover now