-Брат, какво ти става – чух Вики сякаш с приглушен глас и я наблюдавах как вдига роклята от пода, но сякаш всичко бе на забавен каданс.
-Нищо ми няма, добре съм - отговорих и седнах на леглото. Имах чувството, че още усещам разбиването на парещият му дъх във вратът ми, а ръцете му обхождаха тялото ми хищнически.
-Добре си, да бе, погледни се, цялата се изчерви,- каза Вики и седна на леглото. Погледнах се в огледалото и да бях се изчервила. Никога до сега не си бях представяла как ме докосва мъж. Аз все още си бях дете. Никой не бе докосвал или целувал.
Легнах на леглото, затворих очи, обаче после бързо ги отворих, защото отново го виждах върху мен и кафявите му очи бяха вкопчени в моите.
-А ти какво ще облечеш- попитах бързо, за да избегна въпросите и самата аз да забравя тези мисли.
-Червената рокля - каза тя и отиде да вземе плика от коридора.
Станах и извадих черни токчета и малка чантичка с камъни. Часът беше 14:00, което означаваше че ще имаме време да се изкъпем в басейна.
-Вики искаш ли да поплуваме в басейна, имаме доста време- извиках в коридора
-Да става, само че аз нямам бански- отговори Вики, която идваше към мен с чантата си.
-Аз ще ти намеря бански, ти си закачи роклята на закачалка и също може да пишем на момчетата ако искат и те да дойдат на басейн – предложих и отидох до бюрото за телефонът си. Ръката ми мина по вратът ми и подсъзнанието ми реши да замени моята ръка с нечия друга карайки ме отново да усетя онази леко груба кожа смесена с горещ дъх и чужди устни. Дори не знаех каква е кожата на пръстите му, защо си я представях. Мамка му защо имах такова желание да я усетя по моята.-Добре става - каза Вики и и ме откъсна отново от мислите ми. Пратих смс на Боби с текст „Чакаме ви с Вики на басейна" и след не по-малко от минутка получих смс с текст „Ок". Извадих бански на Виктория Сикрет за мен и един за Вики. Подадох и го и влязох в банята за да облека моя. На вратата започна да се звъни и аз излязох от банята, за да отворя вратата. Бяха момчетата.
-Къде ти е бодигардчето?- каза Боби хилейки се и влезна в къщата
-Трябва да е някъде тук. Вие отивайте на басейна ние ей сега ще дойдем- казах и отидох обратно в стаята.
-Готова ли си? - попитах Вики и извадих плажното си масло.
-Да, я виж добре ли съм- каза тя и започна да се завъртя пред мен
-Да, добре си- отговорих и.- Хайде да вървим, че ни чакат. - и двете излезнахме от стаята и отидохме в хола, взехме шампанско и чаши и излязохме при басейна. Седнах на шезлонга и си сложих слънчевите очила, а после вързах косата си на кокче.
-Това шампанско само вие двете ли ще си го пиете? - попита някой. Винаги викаха по някой непознат с тях.
-Това е добра идея- каза Вики и прегърна бутилката поглеждайки ме с усмивка.
-Дребен я дай бутилката, не се прави на интересна - извика Алекс.
-Първо не съм дребен и второ бутилката си е само за нас двете- каза Вики, размахвайки пръстчето си срещу Алекс без да се отделя от бутилката.
-Ако не ми дадеш бутилката, случайно можеш да се озовеш в басейна- подхвърли Алекс докосвайки брадичката си.
-Никой да не ми пипа приятелката че ще му се случи случка- казах аз и започнах да се оглеждам. Осъзнах че бях забравила да си взема кърпата и да пусна музика.
Тръгнах обратно към къщата за да си взема кърпата и да пусна музика. Отидох да стаята и си взех кърпата. После се върнах в хола и нагласих системата за домашно кино, пускайки любимият ми плейлист. Щом се върнах при басейна установих, че Вики вече е вътре а Боби беше изчезнал.
-Вики как така си влязла в басейна без мен – нацупих се като бебе. С нея бяхме неразделни от....яслата.
-Повярвай не беше по мое съгласие- оплака се тя насочи поглед към Алекс на който му беше смешно
-Оо горкичкото ми то - но преди да съм изрекла „то" вече и аз се бях озовала в басейна - Как можа - изкрещях и започнах да пръскам Боби, който току що ме беше бутнал в басейна. Виктор се появи на балкона и започна да ни наблюдава. Някаква песен започна и започнах да си пея „пускам ти клип със мен за лека нощ да гледаш как със друг съм цяла нощ" и погледът ми незнайно как намери този на Виктор докато припявах с певицата. Беше се подпрял на парапета, което подчертаваше мускулите на ръцете му.
YOU ARE READING
🔱Daddy's princess🔱
Teen FictionТя ли? Тя беше кучката в града и глезеното момиченце на богатият си татко. А той? Той беше нейният бодигард... -Добро утро- измрънках и целунах устните му отново, осъзнавайки че правя грешка след грешка, но малкото невинно аз беше доволно от себе си...