15.

3.2K 134 5
                                    

Беше неделя и се бяхме прибрали вкъщи. Виктор беше в градината с татко, а аз разопаковах багажа. Прибрах чистата му тениска в гардероба, а всичко друго сложих за пране.

-Миличка, намерих тези в твоя кош- каза мама влизайки в стаята ми. Носеше чифт дънки, тениска, чорапи и боксерки.

-Ам...на Асен са- казах и взех дрехите от ръцете ѝ, а тя излезе от стаята. Прибрах дрехите, които естествено не бяха на Асен, а на Виктор.

-Бебе- чух шепот от към вратата- Бебе.

-Мамаа излезе- казах и той влезе прегръщайки ме.

-Липсваше ми.

-Половин час?

-Всяка минута бебе.- и ме целуна по косата.

-Виж- казах и и отворих чекмеджето с бельо.-Твойте са от ляво, а моите от дясно.- обясних му.

-Тези от дясно също са мои, защото аз ги свалям.- изхили се и прокара ръка през бикините и сутиените ми.-Този не си го носила.- каза и извади бял дантелен сутиен.

-Викторе- изпищях и върнах сутиенът на мястото.

-Кажи. Довечера може да ме изненадаш с него, става ли?-попита опирайки челото си в моето.

-Ще видя.

-Как така ще видиш, ?-попита и усетих пръстите му по ръба на потника ми.

-Така.

-Значи ще видиш?- повтори пак.

-Мхм.

-Сега наистина ще видиш- каза и ме бутна на леглото гъделичкайки ме-Виждаш ли, а?

-Спри- казах през смях и се опитах да го избутам, но не ми се получи.-Моля те.

-Виждаш ли? –попита продължавайки да ме гъделичка.

-Викторее стигаа- казах гърчейки се.

-Ще го облечеш ли?

-Ще видя- и той пак започна да ме гъделичка.

-Помисли пак.

-Добре де- примирих се и той спря.

-Това е друго- усмихна се и целуна устните ми леко, което ме накара да се нацупя.- Още ли?

-Тъпанар таккъв- намръщих се и го избутах сядайки в леглото.

-Откачалка такава- извика и ме бутна на леглото сливайки устните ни. Първо се стараех да не отвърщам на целувката, но уви не ми се получи.и му отвърнах. Дори устните ми си пасваха с неговите. Преплепотх пръсти около вратът му и се намести под тялото му. Ръката му се плъзна под потника ми и започна да се движи по кожата ми.-Много те обичам, откачалка такава.- прошепна опирайки челото си в моето.

🔱Daddy's princess🔱Where stories live. Discover now