Чуваше се тиха музика, а лампите бяха изгасени, като на мястото им светеха малки свещички. Те бяха навсякъде. На всяка стълба, около масата и описваха линията точно преди прозореца. Навън валеше сняг, което правеше всичко още по-красиво, точно като в приказките. Алекс се суетеше около масата и из кухнята. Беше си още само по боксерки. Наистина беше красив мъж. Слязох и от последното стъпало, след което тръгнах към него прегръщайки го през гърбът.
-Всичко е прекрасно- прошепнах и целунах рамото му.
-Като теб, сладкишче- каза и ме издърпа пред себе си.- Чу ли се с вашите?
-Мхм.
-И?- попита и ми се усмихна по някакъв странен начин. Не беше от типът подигравателни усмивки, а онези пълни с очакване, надежда и капчица любопитство.
-Аз....нали няма да се разсърдиш, че казах на мама за снощи?- попитах и се изчервих.
-Няма. Тя как реаггира?
-Добре.- усмихнах му се и прокарах ръце през раменето му.- Няма да те уволнят.
-Няма, нали? Не мисля, че ще мога да съм далеч от теб.- призна ми тихо докато ръцете му се движеха по талията ми.
-Няма- надигнах се на пръсти и докоснах устните му с моите- И аз не мога да стоя далеч от теб- почти прошепнах и устните ми докоснаха неговите отново, после пак, и пак, това бяха от онези невинни целувки, ккоито всъщност не бях изобщо невинни.- Има нещо в теб, което от снощи силно ме привлича- прошепнах му отново и този път той ме целуна пак така. Уж устните ни съвсем леко се докосваха, но всъщност бях сигурна, че и двамата изгаряме.
-Има нещо в теб, което ме побърква от отдавна. Нарочно те тормозех и дразнех, беше начин да привличам вниманието ти, а щом той те целунеше или дори невинните му прегръдки, изгарях от ревност дребен- и устните ни пак се докоснаха- Уплаши се нали?
-Не- и го целунах пак, начинът по който устните ни се допълваха беше вълшебен, нереално красив.- Никога не са ме ревнували толкова силно или пък желали.
-Боже бебче, мисълта че друг може да те докосва е твърде болезнена. Мисълта, че нечие друго име шепнеш е плашеща.- и ме целуна отново повдигайки ме на плота.- Не можеш да си представиш колко много те желая, егоистично много, обаче сега трябва да престанем с това, иначе ще се озовем отново в леглото, а аз не искам да си мислиш, че те искам само заради тялото ти- оббясни ми опирайки челото си в моето, а аз се изкикотих.
YOU ARE READING
🔱Daddy's princess🔱
Teen FictionТя ли? Тя беше кучката в града и глезеното момиченце на богатият си татко. А той? Той беше нейният бодигард... -Добро утро- измрънках и целунах устните му отново, осъзнавайки че правя грешка след грешка, но малкото невинно аз беше доволно от себе си...