35.

1.9K 85 4
                                    

-Моят мухльо – казах тихо и го целунах по бузата, а после се измъкнах от прегръдките му и влязох в банята. Изкъпах се, измих си косата, изсуших се, намазах си лицето с крем и се загледах в отражението си в огледалото докосвайки синьо-лилавите петънца направени от него припомняйки си начинът по който ги правеше. Бях щастлива. Излязох от банята и облякох старата си тениска, бикини, ,извадих учебниците от университета и се наместих до Алекс. Може би първо щях малко да си полежа в прегръдките му, мъничко. Легнах върху гърдите му и той веднага ме прегърна.

-Къде беше бебче?- попита зарявайки нос във свивката на вратлето ми.

-В банята.- отговорих му намествайки се в прегръдките му

-Миришеш чудесно.- и целуна кожата ми вдишвайки ароматът ми.

-Събудих ли те?-

-Не, усетих, че те няма и се събудих.- и целуна кожата ми отново

-Уморен ли си?

-Не бебче.

-Може ли да ни снимам?- попитах тихо.

-Може- изхили се и взе телефонът си от нощното шкафче.- Хайде. Ще я качим в фейсбук, искаш ли?

-Мхм- усмихнах се, а той включи камерата.

- Виж, ето така- и постави устните си на вратът ми, а аз се усмихнах и той снима.- Ще напиша „с моето бебче"

-Звучи сладко. Ще си взема телефонът.

-Щеше да учиш ли?- попита гледайки учебниците до нас.

-Да, ама ти се събуди и ще го отложа..

-Глупости. Хайде вземи учебниците и ще слезнем долу.

-Наистина?-попитах с усмивка.

-Да сладкишче, тъкмо ще свърша някоя работа долу. Всъщност...трябва да прегледам едни документи, ще направим така, ти ще учиш, а аз ще ги прегледам.

-Хайде.- и той стана да си обуе боксерки, а после взе учебниците ми и тръгнахме надолу.

Щом слязохме си извадих телефонът от якето, а той остави учебниците на малката масичка пред камината, сипа сок в две чаши и отиде до колата да вземе документите. Влязох във фейсбук и видях, че ми е пратил покана което ме накара да се изкикотя.

-Един много готин батко ми е пратил покана, да го приема ли?- попитах щом влезе в къщата.

- Ми...не знам, баткото кефи ли те?

-Мухльо е ама става- усмихнах се и го добавих, а после се тагнах на снимката.

🔱Daddy's princess🔱Where stories live. Discover now