24.

2.3K 106 14
                                    

Дните си минаваха и отново дойде лятото, а с него дойде и една точно определена дата. Питате се как я запомних. Това е много специален ден за мен, всъщност за нас.

-Ние ще ходим на вилата.- каза татко. Седях в хола и четях някакво списание.

-Добре. Той кога ще си дойде?-попитах отмествайки поглед от списанието.

-След час-два.

-Добре. Чао, поздрави на баба и дядо.- казах, а мама и татко излязоха.

Бях измислила всичко. Щях да украся стаята и да облека новото секси бельо. Преди една година, точно на този ден той ме направи негова. Станах от дивана и сложих бутилка шампанско в хладилника, а после отидох да оправям стаята. Смених чаршафите и оправих леглото, после подредих бюрото и сега оставаше да се оправя. Извадих бельото и свалих дрехите си, след което влязох в банята. Измих си косата и тялото, намазех се с лосион, изсуших си косата и сега бележки. Щях да направя пътечка от входа до нашата спалня. След около час бях готова с бележките и сега палех ароматни свещи, които щях да подредя навсякъде из стаята. Огледах стаята и оставаше само шампанското. Взех го и го сложих на нощното шкафче. Облякох бельото и се огледах в огледалото. Вече бях готова. Чух как входната врата се отключва и се скрих в банята.

Г.Т.Виктор.

Влязох вкъщи и оставих куфарчето си оглеждайки пътечката от рози. Имаше бележка на шкафчето. Взех я и я раззлистих. Беше изписана с червен молив и красивият ѝ почерк. „На тази дата винаги е много горещо" прочетох и се изхилих. Чакай..днес е 19 юни. Миналата година, аха. Първата ни нощ. Имахме годишнина от онази нощ. Продължих да вървя към стаята ни намирайки още една бележка. „Побъркан тъпанар такъв. Не си тъп и се сети нали".

-Сетих се принцесо.- извиках и продължих към спалнята.

„Влезни в стаята и седни на леглото" намерих закачена табелка на вратата. Влязох вътре и огледах стаята търсейки най-важното нещо. Седнах на леглото и започнах да чакам.

Г.Т.Габи.

-Седнах на леглото принцесо- чух го от спалнята и затаих дъх, след което натиснах дръжката на вратата. Излязох на пръсти бавно, а погледът му проследи движенията ми.-Сетих се бебе. Преди една година, на този ден, в онази красива нощ, ти стана моето бебе.

-Помниш- казах тихо и седнах в скута му.

-Винаги ще помня тази дата.- каза ми, а ръцете му се плъзнаха по краката ми, после по талията и минаха по гръбнака ми.-Винаги си красива бебе, но някак днес..

🔱Daddy's princess🔱Where stories live. Discover now