28.

2.3K 99 16
                                    

-Сладки сънища бебче- прошепнах и я целунах по главичката.
-Да отворя ли прозореца?- попита тихо.
-Мхм. - кимнах и наместих пелената, а после запалих нощната лампа.
-Лека нощ принцесо малка-каза и я целуна по главичката, а тя изхърка по бебешки сладко точно като татко си. Виктор ме хвана за ръката и излязохме от спалнята ни затваряйки я леко.
-Хърка сладичко като теб.- изкикотих се влизайки в хола. Нашите бяха отишли някъде и ние бяхме сами.
-Не хъркам - каза ми вадейки чаши и бутилка вино.
-Хъркаш. Колко пъти си заспивал преди мен.- казах и седнах на дивана, а той сипа вино в чашите.
-Добре де- примири се и ми подаде чашата сядайки до мен.
-За какво ще пием?
-За бебчето ни.
-За нашето пълно щастие- и вдигнахме тост, а после отпихме от чашите. -Дали да не ходя да я проверя?
-Тя е добре. Завита, спи си спокойно. На мен нещо ми е студено- каза и се приближи към мен. Отдавна не бях виждала онова нещо в очите му.
-Много ли ти е студено?- попитах тихо оставяйки чашата си на масата, а после докоснах вратът му.
-Много любима- прошепна пред устните ми и ме целуна нежно и бавно, а ръцете му се плъзнаха по талията ми придърпвайки ме към себе си. -Липсваш ми.- прошепна прекъсвайки целувката ни заравяйки глава във свивката на вратлето ми. -Липсват ми грешните неща които правим.- и целуна кожата ми, а после я засмука карайки ме да забия нокти през тениската му.-Ноктите ти по гърбът ми.-и спусна устните си към гърдите ми, а пръстите му се спуснаха към края на потиика ми.-Настръхналата ти кожа под пръстите ми- и съблече потника ми. -Ускореният ти пулс бебе. - и ме бутна на дивана впивайки устни в моите. Жадно сякаш не ме бе докосвал никога. Пръстите ми се спуснаха в косата му, а устните ни се сливаха отново. Прекъсна целувката ни и впи устни във вратът ми откопчавайки късите ми панталонки. Издърпа ги спускайки устните си по гърдите ми.
-Толкова шибано ми липсваше малката- каза с дрезгав глас и засмука мястото между гърдите ми.
-И ти ми липсваше- прошепнах и издърпах тениската му хвърляйки я на някъде.
-Шибано...много те обичам.- прошепна и целуна устните ми.-Само и единствено теб. Ти и онова там мъничкото спящото нещо в леглото сте моят малък свят.
-Нашият свят. Аз, ти и бебчето ни.-и го целунах нежно
-Обичам те.
-Обичам те- повторих и го целунах отново, а ръцете ми се плъзнаха по мускулестото му тяло спирайки на ръба на дънките му дърпайки ги надолу оставяйки ги да се свлекат по краката му..
-Първият ни секс извън леглото - изхили се и се загледа в мен. -Наистина ли с теб стигнахме до тук?
-Така изглежда.
-Стаята в която се промъквах тайничко само за да те гушкам нощем, се превърна в нашата стая. Баща ти е наясно че заспиваш в прегръдките ми всяка нощ, а майка ти дори ми приготвя закуска всяка сутрин.
-Помниш ли как започна всичко?- попитах тихичко.
-Помня сладка моя. Откаченото ни начало на най- красивото нещо в живота ни. Вече има и доказателство.
-Кое е то?
-Онова там хъркащото сладичко в легълцето си.
-Не е онова там глупчо.
-Онова там е, защото имам чувството че това легло е твърде голямо за нея и може да я изгубим между пелената.

🔱Daddy's princess🔱Where stories live. Discover now