Седнахме на масата и се сгуших във Виктор.
-Я кажи как го хареса нашият приятел?-попита Иво.
-Ами...много ми харесваше да го дразня и....никаква идея си нямам.- изкикотих се.
-Значи...не знаеш какво харесваш в този?
-Много е смешен когато е ядосан, а когато ми крещи целият почервенява, ама целия, но и аз от своя страна много обичам да го ядосвам. В началото установих, че много добре умея да му лазя по нервичките.- обясних и целунах челюстта на моето момче.
-Тоест....това тук е нещо което не сте очаквали?
-Ни най-малко.
-Всъщност това е момичето което пазя- обясни им.
-Да бе. Стига...пазил си такава красавица и не си ни казал.
-Моята красавица- поясни им.-Хора ние ще си лягаме- каза им и се престори на уморен.
-Стига дее.
-Скапан съм.
-Оф, добре, но утре отиваме на пикник.
-Добре. Хайде бебе да си лягаме- каза ми и тръгнахме към къщата.
-Бил си добър актьор- изкикотих се вървейки до него. Влязохме в къщата и тръгнахме към стаята.
-Ооо, ами като си спомня, че една госпожица ми каза, че има изненада за мен, как да не съм добър актьор.-каза и затвори вратата на стаята.-Е каква изненадата?-попита и ме погледна облягайки се на вратата.
-Ами...изненадата е- и свалих блузата му, а после тръгнах да си свалям роклята но той ме спря целувайки ме.
-Знаеш, че аз свалям роклите ти- прошепна, а аз се изчервих- Като в събота- каза и съблече роклята ми оглеждайки ме, което ме накара инстинктивно да прикрия гърдите си с ръце.- Бебе, не се крий от мен.- скара ми се и ме погали по бузата.
-Когато съм с теб, се чувствам като някое малко момиченце, което се притеснява от всичко- признах тихо.
-Ти си си моето малко невинно момиченце- прошепна и ме целуна придърпвайки ме в обятията си. Устните ни се сливаха пак и пак, а ръцете му се спускаха по гръбнака ми. Спря на талията ми и описа линията на прашките ми, а после спусна ръцете си по дупето ми вдигайки ме. Постави ме на леглото без да прекъсва целувката ни изпълнена с любов и нежност. Ръцете ми издърпаха тениската му и той се съблече хвърляйки я някъде, след което кожата му докосна моята. Прекъсна целувката ни и зарови глава във вратът ми, а ръката ми се плъзна по вратът му притискайки го към кожата ми. Устните му докоснаха кожата ми и светът изчезна. Отново се изгубих, изчезнах.
YOU ARE READING
🔱Daddy's princess🔱
Teen FictionТя ли? Тя беше кучката в града и глезеното момиченце на богатият си татко. А той? Той беше нейният бодигард... -Добро утро- измрънках и целунах устните му отново, осъзнавайки че правя грешка след грешка, но малкото невинно аз беше доволно от себе си...