36.

2.4K 95 7
                                    

Събудих се в прегръдките му, а той още спеше сладко и не ме пускаше, но пък и аз не исках да ме пуска. Погледнах го и прокарах пръст по релефните му гърди, по плочките му, по вратът му, рамената и накрая брадичката му по която усещах наболата му брада.


-Хей, защо нне спиш бебче?

-Току що се събудих....скъпи- изчервих се

-Кажи го пак дребен.

-Скъпи.- и той се усмихна все ооще сс затворени очи.

-Бебче- и затегна хватката, а устните му докоснаха челото ми.- Какво ще правим днес?

-Мама и татко утре си идват.

-Ще се приберем утре, тогава. Днес какво предлагаш?

-Не знам. Мързеливо ми е, мога да прекарам цял ден в леглото.

-Да си останем в леглото тогава- и тялото му се притисна в моето, а на лицето му се появи онази странна усмивка.

-Перверзник- ударих го леко и се претълколих на другия край на леглото.

-Бебче и ме придърпа към себе си.

-Остави ме.

-Няма. Знам че ти харесва да ти говоря така бебче- прошепна и прехапах устната си, а миг по-късно усетих как ииздърпа тениската от рамото ми и целуна кожата ми.- Любов погледни ме. Обещавам само ще те гушкам, ако кажеш ще чакам месец, два, три. Моля те бебче, не ме оставяй. Последните три дни бяха най-хубавите в целия ми скапан живот, моля те не си отивай.- никога преди не съм била толкова нужна на някого не и по този начин, чувствах се необяснимо.

-Няма да те оставя- казах обръщайки се с лице към него, а по лицето му имаше сълзи. -Никога скъпи- и го целунах триейки сълзите му, а той ме придърпа към себе си.

-Ще чакам колкото кажеш- каза тихо опирайки челото си в моето.- Само не си отивай.

-Три месеца?

-Щом трябва- и преглътна леко разочарован, а аз се изкикотих.

-Какъв си тъпчо.- казах кикотейки се и го придъпрах към себе си целувайки устните му пак и пак, а той се настани над мен докосвайки бедрата ми.

-Мога да те целувам цял живот бебче.- каза докато устните му докосваха моите.-Да те гушкам- и ръцете му образуваха нещо като пояс около мен карайки ме да се чувствам невероятно. - Цял живот ще издържа само за да съм с теб- призна тихо и устните му докоснаха вратът ми съвсем лекикчо, а аз издишах тежко и пулсът ми веднага се ускори. Какво ми правеше този мъж мамка му..- Обичам те, готов съм на всичко за теб- прошепна и целуна челото ми.

🔱Daddy's princess🔱Where stories live. Discover now