Виктор се беше качил върху мен в опит да ми вземе бутилката. Можех да усетя ароматът му и в интерес на истината противно на очакванията ми, ароматът му изобщо не беше лош. Ноздрите ми разпознаха одеколон и още нещо...може би мента. Лицето му се озова пред моето заставайки на сантиметри едно от друго. Телата ни съвсем леко се докосваха, тоест голите ми бедра леко докосваха платът на дънките му, а гърдите ми със всеки дъх докосваха неговите и погледите ни се срещнаха. Очите ни замръзнаха в тези на другия и мамка му усещах как диша.Някъде там с приглушен звук се чу тупването на стъклената бутилка, но сякаш беше от друго измерение, защото единственото което слухът ми долавяше бяха диханията на Виктор Имаше кафявва очи, точно като кафе. Секунда по-късно той се отдръпна от мен взимайки цялата топлина със себе си, стана от леглото заобиколи го, взе бутилката и тръгна към вратата, излезе от стаята и аз отново бях сама. Ноздрите ми още усещаха одеколонът му, а по бедрата ми сякаш бе останал платът от дънките му. Това беше просто миг, а имах чувството че е било много повече. Седнах в леглото и увеличих музиката от телевизора, обаче мислите ми изобщо не бяха с мен. Беше пърлвият мъж който ми действаше по този начин. Какви ги говоря, та той само ме дразни и ме изнервя, а на всичкото отгоре ми взе бутилката, тоест бутилките. За какъв се мислеше? Как си позволяваше да се държи така с мен. Кой беше той? Никой не се държеше така с мен. Изключих телевизора и се мушнах под завивката като продължих да мисля незнайно защо за онзи тъп мъж, така нареченият ми бодигард...
Някъде там в далечината се чу звук. Алармата ми. Изтегнах се в леглото под завивката и отворих очи. Бях на фитнес от 10:30, а сега беше 9:30.Бях спала малко и ако имах избор щях да си остана в леглото цял ден. Станах с нежелание и влязох в банята, взех си освежаващ душ, измих си зъбите, лицето и се огледах в огледалото. Излязох по хавлия и отворих гардероба си, за да си извадя бельо, късите розови панталонки и спортното късо потниче с което ходех на тренировки. Щом се облякох, застанах пред тоалетката разресах косата си, гримирах се и си сложих малко парфюм. Вече бях готова. Взех сака си и телефона и излязох от стаята. Отидох в кухнята и седнах на столчетата до бара. Взех си една ябълка и пуснах кафе машината. Къщата беше тиха. Щом си изядох ябълката и си изпих кафето, излязох от къщата, минах през задният двор и излязох на улицата. Мислех до фитнеса да отида пеша, но колата се появи пред мен. Аз продължих да си вървя по тротоара без да и обръщам внимание.
YOU ARE READING
🔱Daddy's princess🔱
Teen FictionТя ли? Тя беше кучката в града и глезеното момиченце на богатият си татко. А той? Той беше нейният бодигард... -Добро утро- измрънках и целунах устните му отново, осъзнавайки че правя грешка след грешка, но малкото невинно аз беше доволно от себе си...