9.

4K 157 9
                                    

-Хвани ме- изплезих се и побягнах във водата кикотейки се- Хайде господин бодигард. Хвани ме.- извиках отново.

-Ще те хвана, малката.

-Мечтай си- и се гмурнах на дълбокото. Половин минута по-късно изплувах и той беше изчезнал. -Хайде де, знам че се криеш- извиках и се огледах наоколо.-Викторе- извиках леко притеснена, обаче него никъде го нямаше- Викторе- извиках отново в тишината. - Викторе- повторих и усетих как нещо се стече от окото ми.

-Хванах те-извика зад мен и ме прегърна притискайки ме към себе си.

-Побъркан тъпанар такъв- извиках плачейки и се отскубнах от него.

-Ей, не плачи. Ела тук- и ме придърпа обратно в обятията си, а аз се опитах да се измъкна от тях но той бе по-силен от мен и не ме пускаше- Шш.- и постави целувка върху главата ми.

-Пусни ме- измрънках, а тялото ми направи точно обратното и се притисна към неговото.

-Няма да те пусна.

-Помислих, че си пукнал побъркан тъпанар такъв- казах тихо и се наместих в обятията му.

-Не съм пукнал, красавице.

-Не ме плаши повече така.

-Съжалявам, малката. - и започна да се движи във водата.- И помни, че дори и да искаш да те пусна, няма да го направя, никога- каза тихо и целуна бузата ми.- Никога.

-Ако избягам далеч от теб......на другия край на света-попитах и положих глава на рамото му.

-Ще те намеря.

-Ако онази сутрин си беше тръгнал, щеше да е по-добре- казах тихо.

-Щях да съм правил просто секс с теб, нищо повече....

-Миличка къде беше притеснихме се- извика мама щом влязох в хола.

-Бях при Вики.

-Можеше да се обадиш.

-Съжалявам мамо, ще се оправя и ще дойда при теб- казах и целунах бузата и, след което си отидох в стаята. Изкъпах се и увих хавлията около себе си. Сложих бельото си и мамка му рамената и гърбът адски ме боляха. Огледах се и цялата бях червена.

-Имаш ли лосион за тяло?- попита някой влизайки през балкона.

-Имам.

-Легни по корем да те намажа, защото цялата си изгоряла докато бяхме във водата.

-Може да извикам мама.

🔱Daddy's princess🔱Where stories live. Discover now