-За Виктор.- каза татко и го погледна.
-Бебе искаш ли да поговорим, насаме?- попита гледайки ме
-Мхм-кимнах и тръгнах към стаята заедно с него. Да, исках това повече от всякога, но просто...исках да поговорим. Седнах на леглото, той затвори вратата и седна до мен.-Искам да се омъжа за теб повече от всичко, но искам да знам, дали и ти изпитваш същото към мен или просто го правиш заради положението.- казах тихо гледайки го.
-Виж бебе, аз искам ти да си жената до мен, с която ще отгледам децата си и ще заспивам всяка нощ до нея. Искам го, защото в онази нощ....щом те целунах там на стената с идеята да те накарам да млъкнеш, се влюбих в теб. Аз те обичам. Единствената жена, която обичам, ще обичам и съм обичал някогга си ти.- каза гледайки ме.- Защото мамка му това си ти, онази луда колкото мен.- изхили се и ме придърпа в скута си.-Бебе ще се омъжиш ли за мен?- попита опирайки челото си в моето.-В името на любовта ни, онази откачената.
-Да.- усмихнах му се и го целунах.-Обичам те.
-Обичам те- каза и целуна челото ми.-Знаеш ли колко ми беше трудно да те поискам от баща ти?
-Колко?
-Беше неловко, но не ми беше трудно защото си мислех за моето бебе.- и ме целуна нежно.-Само моя.
-Само твоя- казах тихо.
-Да кажем на вашите за решението си.
-Хайде- и станах от скута му...
Мама и татко вечеряха и си говореха тихо нещо, но щом влязохме Виктор ме хвана за ръката преплитайки пръстите ни.
-Мамо ние взехме решение- казах бавно.
-Да слушаме- каза таатко леко притеснен, но също така развълнувам.
-Ще се оженим- каза Виктор и ме прегърна.
-Това е..чудесно.- каза мама, стана и ме прегърна.-Честито миличка, знам че си ощее малка, ама..
-Важното е, че това си е той, моят мъж- изкикотих се.-Моят побъркан тъпанар.
-Един съвет от мен...синко- каза татко, а ние заехме местата си.-Ако имаш дъщеря, никога не наемай някой млад, мускулест бодигард, който тя ще вбесява.
-Да. Това е важен съвет. Знам какво става, когато този млад, мускулест бодигард остане сам в къщата с нечия дъщеря.- каза гледайки ме, а аз се изчервих...
YOU ARE READING
🔱Daddy's princess🔱
Teen FictionТя ли? Тя беше кучката в града и глезеното момиченце на богатият си татко. А той? Той беше нейният бодигард... -Добро утро- измрънках и целунах устните му отново, осъзнавайки че правя грешка след грешка, но малкото невинно аз беше доволно от себе си...