Събудих се усещайки пръсти в косата ми. Измрънках сънено и се притиснах отново към него отварайки очи.
-Добро утро красиво мое бебе- каза и ме целуна нежно.
-Добро утро- измрънках и целунах устните му отново.-Какво ще правим днес?- попитах с усмивка.
-Ти какво искаш?
-Да си останем сами цял ден. Ще ме гушкаш, ще гледаме филм и ще си говорим.
-Добре бебе.- усмихна ми се притискайки ме към гърдите си, а аз се отпуснах.-Преди три седмици, ако някой ми беше казал, че ще те държа в прегръдките си, щях да му се изсмея.
-Голяма простотия е, това дето го пишат в приказките.
-Кое бебе?
-Това че хубавите неща ставатт бавно.
-По-скоро когато най-малко очакваме.
-Мхм.- усмихнах се и прокарах пръст по плочките му.-Обичам те, много.
-И аз те обичам много бебе, нали знаеш, че си всичко за мен, ти си въздухът който дишам.
-Моят побъркан мъж.- изкикотих се.
-Искаш ли да отида за закуска и после да гледаме нещо?
-Добре. Аз ще оправя леглото....
Оправих леглото, облякох негова тениска и бикини, отворих балконската врата и пуснах телевизора.
-Закуска за моето бебе- каза влизайки в стаята с табла в ръце, а аз му се усмихнах сладко.
-Татко каза, че ще ме разглезиш- каза намествайки възглавниците.
-Нищо. Нося ти палачинки, нутела и кафе.- и седна до мен придърпвайки ме към себе си.- Хайде жено отвори уста- каза и ми сложи топла палачинка в устата.
-Знаеш ли какво си спомних?- попитах го.
-Какво сладка моя?- попита отмествайки косаата ми.
-Онази сутрин след първият ни път. Ще ми простиш ли?
-За кое?
-Онази сутрин аз те нараних, заболя те, видях. Когато те помолих да ми обещаеш онова, те нараних. Ще ми простиш ли?- попитах и го погледнах, а сълза се стече от окото ми.
-Шш, аз отдавна ти простих бебе- каза и избърса сълзата ми.-Щом ми каза „Обичам те шибан тъпанар такъв". Още тогава забравих за това бебе. Не плачи, не обичам да трия сълзите ти.- каза и целуна челото ми. –ШШ, не плачи моя малка красавице.
YOU ARE READING
🔱Daddy's princess🔱
Teen FictionТя ли? Тя беше кучката в града и глезеното момиченце на богатият си татко. А той? Той беше нейният бодигард... -Добро утро- измрънках и целунах устните му отново, осъзнавайки че правя грешка след грешка, но малкото невинно аз беше доволно от себе си...