Събудих се търсейки онова спящо тяло, но вместо това намерих бележка на която пишеше "Добро утро любима, ще те взема в 17:00, защото имам изненада за теб. Обичам те" прочетох и се усмихнах. След две седмици имахме годишнина от сватбата. Четири години пълно щастие с моя побъркан тъпанар. Чудите се какво е любовта? Любовта е онова чувство, което се появява само когато усетиш неччие определено присъствие. Взех телефона от шкафчето и го набрах.
-Добро утро сладка моя- чух дрезгавият глас в ухото ми и усмивката ми стана още по-голяма.
-Добро утро любими. Как си?
-Добре, щом се събудих до теб.
-Къде ще ме водиш?
-Изненада бебе, облечи бански и ме чакай.
-Добре де- изкикотих се- Обичам те
-Обичам те много.
-Ще затварям да не ти преча.
-Не ми пречиш.
-Ти работиш.- казах и се завъртях в леглото гушкайки възглавницата му.
-Сега си говоря със жена ми и имам право да си почина малко. Ти как си бебе?
-Добре съм, но ми липсваш.- прошепнах
-И ти ми липсваш. Сега е 12 и остават само 5 часа и ще си дойда.
-Знам....Обичам те много.
-И аз също толкова много те обичам бебе.
-Приятна работа любими- усмихнах се и погледнах пръстенът си.
-Благодаря. Хайде приготви се.
-Добре. Чао.
-Чао сладка моя..
Измъкнах се от леглото и отидох в банята да се оправям. Изкъпах се, облякох бански и си приготвих нещата, а после отидох в кухнята при мама.
-След малкко излизам мамо.
-Къде ще ходиш?
-Не знам. Изненада- изчервих се.
-Ахаа, значи да не ви чакаме.
-Да...
Излязох пред нас и колата ме чакаше. Загледах се в мъжът заел шофьорското място. Това си беше моето момче, онзи ненормален тъпанар. Отворих вратата и се качих до него.
-Липсваше ми моя малка красавице.- каза и ме погали по бузата.
-И ти на мен принце мой- и се наведох към него сливайки устните ни.
-Тръгваме ли?-попита целувайки челото ми
-Да- усмихнах се и го хванах за ръката, а той запали двигателя на колата и потеглихме. Всичко си бе почти същото, само дето бях наясно, че съм толкова влюбена в него, че чак не можех да го осъзная. Ето как на пръв поглед, човекът когото мразиш и обичаш да му лазиш по нервите, се превръща във най- любимите ръце в които заспиваш нощем спокойно, защото знаеш че си принадлежите, защото това е той, мъжът който те търпи всякаква, Ако можех да се върна назад, преди четири години, пак щях да му се разкрещя в онази нощ.
-За какво мислиш принцесо?- попита измъквайки ме от мислите ми.
-За тава колко много ми харесваше да изнервям едан човек, та чак да го подлудявам.
-Ахаа...този човек нали знаеш че има голям късмет, защото си само негова.
-Знам.-усмихнах се-Къде отиваме?
-Нали ти казах, че е изненада.
-Добре де....побъркан тъпанар такъв.- изкикотих се.
-По принцип бих се разкрещях на някой ако ме нарече така, но от теб звучи сладко.
-Ти си моят побъркан тъпанар....
-Но това си е нашият водопад.
-Точно така, на тази дата те доведох тук за първи път преди четири години.- каза и слезе от колата, за да ми отвори.
-Как винаги помниш?- попитах слизайки и атново се озовах в прегръдките му.
-Помня всичко свързано с моята малка красавица.
-Много те обичам.
- И аз бебе.- и ме целуна нежно. -Ела да видиш изненадата.
-Хайде.
-Да си взема сакото и кошницата от багажника.
-И храна ли носиш?
-Да.- усмихна се и извади нещата от багажника, а после тръгнахме хванати за ръце към водопада.
-Защо реши да ме доведеш тук тогава?- попитах докато вървяхме по малката пътечка.
-Защото...вече бях влюбен до уши в теб и беше нещо като един от начините да вляза в сърцето ти. Бяха минали точно 2 дни, а ти се бе променила тотално. Виждах неща които не бях виждал в теб. Беше едно малко невинно момиче, без грим, по пижама. И така се влюбих в теб.
-Аз окончателно се влюбих в теб, когато ме попита дали може да ме целунеш.- усмихнах се и видях че сме стигнали. Някой беше направил изненада за гаджето си, защото всичко бе в свещи и цветя.
-Ще дойдем друг път.
-Защо?- попита объркано.
-Някой е направил изненада за гаджето си и ние ще я развалим.
- Напротив.
-Ти си го направил, нали?- попитах и го прегърнах през вратът.
-За моята красавица.- и постави ръцете си на талията ми. -Хайде във водата малката.- и съблече роклята ми.
-Обичам да разкопчавам ризата ти - казах тихо изчервявайки се.
Съблякохме се и влязохме във водата. Виктор ме придърпа в прегръдките си и се загледа в мен.
-Не си си изправяла косата от....
-Както правихме секс за първи път.
-Мхм. Така ми харесваш повече.
-Знам. Обичам те. - усмихнах се
-Обичам те- каза и ме целуна, после пак и пак, а ръцете му притискаха тялото ми към неговото.- Моето бебе- прошепна и целуна челото ми.
-Само твое, а ти си само мой, нали?
-Само твой.-каза и ме целуна нежно.- Може ли да те любя?- попита опирайки челото си в моето.
-Може- иззкикотих се, след каето го целунах, а той ме понесе към онази малка пещера. Кячи ме на камъка и после се качи до мен сливайки устните ни с любов, онази чиста любов и тогава осъзнах че онази нощ не е било случаен секс, а съдба. Началото на нещо красиво. Пръстите му се спуснаха по кожата на гърба ми и отвързаха банския ми сваляйки го от тялото ми разкривайки кожата на гърдите ми.
-Всеки път щом започна да те събличам се чуввствам като спечелил лотарията.- каза тихо карайки ме да се изчервя.
-Не съм чак толкова красива.
-Напротив. Най- красивата жена си. Моята красива любима- и докосна устните ми с неговите. Нежно и внимателно. После пак и пак, а пръстите му рисунваха кръгчета по кожата ми движейки се по тялото ми. Прокарах пръсти по перфектно изваяните му гърди и ги сплетох около вратът му. Устните ни се отделиха за миг и после пак се сляха, а ръцете му проследиха извивките на тялото ми стигайки до дупето ми описвайке линията на банския ми. Устните ми изгубиха неговите и миг по-късно ги усетих по вратът ми, смучейки кожата ми внимателно, а ръката ми притисна главата му още повече към кожата ми.
-Шибано отчаяно влюбен в теб съм малката. - изстена и засмука кожата ми още по- силно карайки ме да изстена. Пръстите му издърпаха банският ми, устните му се спуснаха по гърдите ми, а езикът му докосваше кожата ми. Спуснах ръката си по тялото му докосвайки плочките му стигайки до боксерките. Издърпах ги и те се свлякоха по краката му, а онова му нещо докосна кожата ми карайки ме да се изчервя, независимо че го бях вждала и усещала хиляди пъти. Намести се между бедрата ми, а устните му докоснаха мастото под пъпчето ми, после коремчето ми, ребрата, мястото между гърдите ми, ключицата, вратът ми, брадичката и накрая устните ми прониквайки в мен нежно. Започна да се движи в мен докато устните ни се сливаха отново и отново, а езиците ни се преплитаха, Усетих как зясмука по- силно долната ми устна и се изгубих в ръцете му взимайки го с мен. Устните ни се сляха за последно и миг по- късно усетих устните му върху челото ми. Излезе от мен и легна на камъка до мен придърпвайки ме към себе. Отпуснах се върху гърдите му и прокарах ръка през плочките му.
-Обичам те.
-Обичам те малката. Ще ти кажа една тайна бебе.
-Каква?- попитах и положих брадичка на ключицата му.
-Когато те доведох тук, онзи път, колкото и глупаво да ти прозвучи, исках да те имам точно тук на камъка. Да те любя цяла вечност тук, знам че е глупаво, но все пак съм мъж, няма как да не те искам, а и ти беше по бански притискаща се в мен.
-Ако не беше заваляло, може би щеше да се случи да ме имаш тук на камъка в онзи момент.- усмихнах се и прокарах пръсти през косата му.-Прическса току що чукал- изкикотих се.
-Прическа прясно любена- обясни ми с усмивка и прокара пръсти през кичурите ми.- Ще отида да взема кошницата и сакото ми да легнеш.
-Добре.- и го целунах, а после легнах по корем....
-Бутилка вино и свински стек с картофки за моята принцеса- усмихна ми вадейки нещата от кошницата.
-Ти си мъжът от мечтите ми.
-А ти моето момиче....For more, please vote!!!!!⭐⭐⭐❤
YOU ARE READING
🔱Daddy's princess🔱
Teen FictionТя ли? Тя беше кучката в града и глезеното момиченце на богатият си татко. А той? Той беше нейният бодигард... -Добро утро- измрънках и целунах устните му отново, осъзнавайки че правя грешка след грешка, но малкото невинно аз беше доволно от себе си...