14.

3.1K 136 4
                                    

-Виж ето така- каза и издърпа тениската си още по - надолу. Бях застанала пред огледалото и се оглеждах, а той беше зад мен.

-Щом казваш- изкикотих се и се завъртях с лице към него.-Много си сладък когато ревнуваш.- и увих ръце около торса му

-Не съм съгласен- каза и постави ръце на талията ми.

-Защо? Сладък си.

-И ти си сладка...при това много и знаеш ли кога си най-сладка?-попита и се наведе към мен.

-Кога?

-Когато стенеш името ми бебе- прошепна в ухото ми, а аз се изчервих като доомат.

-Викторее- изпищях и се отскубнах от него.

-Кажи бебе- каза и ме придърпа в прегръдките си.

-Обичам те.

-И аз те обичам сладка моя- каза и ме целуна по челото, а после затегна хватката.- Трябва да кажем на вашите.

-Ще им кажем татко няма да се ядоса- казах и го погледнах с усмивка- Все пак, ти си мъжът който укроти побърканата му дъщеря.

-Така е- изхили се и ме целуна по косата.

-Моят побъркан тъпанар- изккикотих се и положих глава на гърдите му.

-Само твой- каза тихо и постави целувка във вратлето ми, което накара пеперудите в стомаха ми да запърхат отново.-Тръгваме ли?

-Да...

-Не е студено.- каза и се потопи целия- Хайде бебе.

-Сигурен ли си?-попитах потапяйки пръстчетата на кракът ми.

-Да. Искаш ли да те гушна?- попита и се приближи ккъм мен.

-Да- усмихнах се и влязох плахо във водата, а той ме придърпа към себе си. Краката ми се увиха около торса му, а ръцете му бяха на талията ми дърпайки тениската надолу. Преплетох пръстите си около вратът му и го целунах по брадичката.

-Обичам те- казах и го целунах.

-И аз те обичам.- и настъпи тишина, а той започна да плува към водопада далеч от всички.

-На онзи водопад ми хареса повече.

-И на мен бебе. Ще ти кажа една тайна.

-Кажи.

-Тогава ти казах че те обичам за първи път.

-Не е вярно. Не помня.-запротестирах

🔱Daddy's princess🔱Where stories live. Discover now