Увих кърпата около тялото си и излязох от банята. Телефон...не ми трябваше. Без гадже и най-добра приятелка. Животът ми от приказка се привърна в кошмар. Слязох в кухнята, където заварих онзи шибан тъпанар Алекс да пуши и пие уиски на фотьоила по хавлия увита около торса му до прозореца. Отворих хладилника и си сипах чаша вино. Както казва татко аз съм същата като мама.
-Принцесата излезе от покоите си.- изхили се издишвайки поредната топка дим.
-Остави ме.
-Защо? - попита обръщайки се с лице към мен
-Просто ме остави мухльо такъв- извиках заставайки пред него.-Остави ме
-Не съм мухльо- извика ядосано и ме хвана за китката.
-Просто ме остави.- извиках и се опитах да си издърпам ръката но вместо това паднах в скута му.
-Твоят е бил голям идиот- изрече по- тихо и пусна китката ми плъзгайки ръката си по кожата ми.
-Защо?
-Защото...не те е докоснал нито един път мамка му. А сега ти седиш по хавлия в скута ми и....- преглътна дърпайки ме към себе си. Ръката му погали бузата ми и усетих дъхът от уискито му. Всъщност този мъж изобщо не беше лош.
-И?- попитах тихо пред устните му. Боян никога не ми бе говорил таса и не се бе държал така. Може би тази нощ, това което щеше да се случи, щеше да е грешка, но имах нужда от мъж.
-Ме караш да си представям грешни неща с теб. Устните ти, тялото ти...красива си- обясви ми докато ръката му сваляше ластика от косата ми позволявайки да се равпилее по гърба и гърдите ми-Много красива мамка му- изстена и в следнащия момент устните ни се сляха. Беше различна целувка, не от онези нежните.Сякаш взимаше всичсо. Ръцете ми се плъзнаха по гърдите му и го притиснах към себе си. Усетих ръцете му по талията ми и в следващия момент ме понесе към стълбите, а устните му се плъзнаха по вратът ми хапейки леко кожата ми карайки ме да стена.
-Хубаво е нали?- попита и засмука кожата ми притискайкии ме в стената, а аз извих глава. Беше хубаво. По-хубаво от колкото си го представях. Ноктите ми вече бяха впити в кожата му.
-Алекс- изстенах усещайки устните му по вратът ми.
-Шш. - и отвори вратата на спалнята ми внасяйки ме в нея. Усетих как ме постави на пухкавите чаршафи и отворих очи срещайки неговите. Наистина беше красив. Наведе се и целуна устните бавно, после пак и пак.
-Ще ми позволиш ли да те любя?- попита опирайки челото си в моето.
-Мхм.- кимнах леко и устните ни се срещнаха пак. Ръката ми се плъзна по гърба му и го притиснах към себе си. Усетих как прекъсна поредната целувка и устните му докоснаха вратът ми целувайки го, а ръката му се плъзпа по кракът ми стигайки бедрото ми притискайки го към тялото си. Устните му се спуснаха към гърдите ми оставяйки влажни следи. Боже беше хубаво. Прехапах долната си устна за да не изстена.
-Аз правя така- измрънка и захапа устната ми, а аз се изчервих. -Толкова си сладка...- усмихна се и целуна вратът ми отново.-Ще го изтрия от живота ти принцесо- прошепна и ръката му докосна хавлията ми махайки я от тялото ми. -Ти си толкова красива...- каза докато ръката му минаваше по тялото ми, а после устните му минаха след пръстите му. Ръката ми се спусна в косата му дърпайки я леко. Исках тази нощ да продължи завинаги, всичко беше толкова красиво, а той толкова нежен и внимателен. Спуснах ръката си към кърпата му сваляйки я и миг по-късно усетих кожата му. Не ме беше страх.
-Не казвай нищо моля те- прошепнах гледайки го.
-Шш няма - и целуна устните ми пак и пак, а ръцете му се спуснаха по тялото ми раздалечавайки бедрата ми намествайки се между тях. Ръцете ми минаха по гърбът му придърпвайки го плътно до себе си и миг по- късно усетих болка. Ноктите ми се забиха в кожата му силно, а устните ни продължаваха да ссе сливат отново и отново. Беше странно и хубаво, да си с мъж. Прекъсна целувката ни триейки нещо от бузата ми. Сълза. Целуна бузата ми нежно и после вратлето смучейки внимателно докато се движеше в мен.Боже беше хубаво. Устните му обхождаха кожата ми пак и пак, ръцете му галеха тялото ми и се чувствах като в рая. Изведнъж засмука кожата ми силно и всичко свърши.Очите ми се затвориха, ноктите ми се подписаха върху гърбът му и се отпуснах на леглото.
-Божествено сладкишче- прошепна тихо целувайки нослето ми.-Вече си мое.- и целуна челото ми излизайки от мен завивайки ме. Легна и ме придърпа върху себе си, а аз се отпуснах и заспах...
Обратно на очакванията ми се събудих усещайки нечии пръст по кожата ми описващ пътят си.
-Сладкишче добро утро- чух дрезгав мъжки глас и миг след това целувка върху устните ми.
-Добро утро- усмихнах се и се притиснах към горещото тяло до мен.
-Гладно ли е сладкишчето?
-Малко.Аз....очаквах да те няма.
-Защо?
-Не съм достатъчно добра за никого- прошепнах плачейки.
-Не е вярно. Стига.- и затегва хватката-Ти си перфектна. Шш. Не плачи.- и целуна челото ми, а после ме погледна.-Моето перфектно сладкишче.- и целуна устните ми.Нежно и бавно. -Ще отида да сложа дърва в камината и ще донеса закуска за моето сладкишче.
-Не се бави много.
-Няма- усмихна се и стана от легглото търсейки хавлията си. Омота я на бързо около торса си и излезе от стаята, но миг по - късно се върнна с усмивка- Мисли си за мен.
-Добре- изхилих се и седнах в леглото оглеждайки се в гардероба. Вратлето ми беше в сини петънца. Усмихнах се и ги докоснах, а после тупнах щастлива на леглото. Повдигнах завивката и видях няколко капки кръв, което ме накара да се изчервя.
-Закуска и изненада за сладкишчето ми.
-Изненада?
-Мхм. - и остави таблата на леглото-Хайде приятел ела- извика гледайки през вратата и нещо пухкаво светло кафяво влезе в стаята.
-Толкова е мъничко...
-Намерих го в дървата.
-Ела тук- извиках и то скочи на леглото-Здравей- изкикотих се докато кучето лижеше вратът ми.
-Не така приятел- скара му се Алекс и го взе. -Така правя само аз- обясни му, а аз се изчервих.-Сладкишче изчерви се.- усмихна се и ме погали по бузата-Толкова си сладка...-и ме целуна нежно.-Хайде да закусим и после какво искаш да правим?
-Да си останем в леглото.
-Добре. - усмихна се и прибра няколко кичура зад ухото ми...
Закусихме и сега си лежахме в леглото. Алекс рисуваше нещо върху кожата ми, а кучето лежеше до нас.
-Алекс
-Мм
-Целуни ме - изчервих се.
-Добре сладкишче- усмихна се и сля устните ни придърпвайки ме под себе си. Устните ни се сливаха пак и пак, а ръката му се спусна по гръбнака ми. -Бих те любил отново, обаче знам че те боли малко, а не искам да те нараня сладкишче- прошепна и целуна челото ми.
-Ти не си истински, а това е сън.
-Не е сън принцесо.Аз а ти сме тук и лежим в нашето легло с кученце.Да се облечем и да слезем пред камината за обяд.
-Добре...само ми подай нещо да си облека и...бельо- изчервих се
-Моя тениска и бикини.
-Мхм- усмихнах се и целунах устните му-Топче как си?- изкикотих се галейки кученцете-Сладко топче.
-Сладкишче тениската.- чух зад мен и усетих целувка по рамото ми, което ме накара да се усмихна.
-Благодаря...сладък мухльо- изкикотих се и се завъртях с лице към него. -Моят сладък грижовен мухльо.
-Мхм. Стани да те облечем.- и седнах, а той ми нахлузи тениската целувайки челото ми.-Баща ти ще ме убие принцесо.
-Няма- изкикотих се обувайки бикините.-Приличаш на татко.
- Смисъл?- попита вдигайки ме като бебе.
-Искаш ли да ти кажа как се е появило твоето сладкишче?- попитах увивайки ръце около вратът му.
-Да.
-Ами....много отдавна някъде там имало една лоша принцеса. Тя не вярвала в мъжете. Един ден, баща и решил да и наеме такъв лош бодигард като теб.- говорех му докато той ме носеше из къщата.-Тя обичала да го дразни и била луда, обаче той напук на всичкити и очаквания бил умен, секса и красив, но и по-луд от нея.
-И какво станало с тях? Майка ти избягала и срещнала баща ти?
-Не- изкикотих се-Една лятна нощ, мама отишла на купон и решила да ссе нйтиска с непознат, обаче нейния бодигард я прибрал на сила вкъщи.
-А после му забила шамар и си легнала?
-Не. Мама....била дете. В онази нощ той я притиснал в стената и я целунал, а за нея било първата целувка.
-Преспали са и после какво?Как свършила историята им?
-Без край. Цели 22 години мама заспива до нейния шибав тъпанар. Устните и познават само неговите, така както тялото и сърцето и. А аз съм доказателството за онази откачена любов. Тяхната откачалка.
-И моя вече. - изхили се и целуна челото ми, а после ме остави на дивана.-Сок, кола?
-Вино.
-Вино?
-Хайде ще пием за снощи- ичервих се.
-Добре принцесо....
-Къде е кучето?- изкикотих се в скута на Алекс.
-Някъде тук...бебче.
-Бебче?
-Моето бебче- изхили се и ме стисна за дупето.
-Когато пия алкохол....върша нередни неща с теб.
-Когато не пиеш пак ги вършиш....бебче.
-Какво ще правим ако се влюбя в теб?
-Аз...съм влюбен в теб. Много влюбен в теб бебче.- и ме целуна нежно, после пак и пак.-Моето секси бебче....For more, please vote!!!❤❤❤⭐
YOU ARE READING
🔱Daddy's princess🔱
Teen FictionТя ли? Тя беше кучката в града и глезеното момиченце на богатият си татко. А той? Той беше нейният бодигард... -Добро утро- измрънках и целунах устните му отново, осъзнавайки че правя грешка след грешка, но малкото невинно аз беше доволно от себе си...