''Beni neden görmek istemiştin?''Elimden tutup az önce amcasıyla oturuyor olduğum banka oturttu beni. Bank yeterince büyüktü ve biz dip dibe oturuyorduk. Bundan rahatsız değildim elbette.
''Buraya aşık olduğum kişiyi getireceğimi düşünmemiştim hiç. Aşık olacağımı da düşünmemiştim gerçi.''
Ondan romantik şeyler duymaya asla alışamayacaktım ve her seferinde ilk defa duyuyormuş gibi tepki verecektim sanırım.
''Ruh eşine inandığını sanıyordum.''
Tek kaşını hafifçe kaldırıp bana baktı.
''Unutmamışsın.''
Beni öptüğü günü unutmam imkansızdı.
''Benim gibi biriyle geçirdiğin günleri unutman da pek mümkün değil zaten.'' dedi göğsünü şişirerek.
Elimin tersiyle göğsüne hafifçe vurduğumda ikimiz de gülüyorduk.
''Ama kendini tanrı olarak gördüğünü unutmuşum.''
''Asla öyle bir şey söylemedim. Bana tanrım diyen sendin. Üstelik de-''
Sevişme konusunu açacağını bildiğim için hızla ağzını kapattım. Gülmeye devam ederken tenime değen dudakları avuç içimin gıdıklanmasana neden oluyordu. Elimi geri çekecekken bileğimden tutup dudağını avuç içime bastırdı.
''Ruh eşi olayına hala da inanıyorum ama kendi ruh eşimi bulacağım konusunda pek ümitli değildim.''
''Buldun mu peki?''
Kolunu omzuma atıp beni göğsüne çekti.
''Buldum sanırım.''
''Sanırım mı?''
Çenemi göğsüne dayayıp gözlerimi yüzüne çevirdim. Keyifli gözüküyordu.
''Parmağına içinde adımın yazdığı yüzüğü takmadıkça net bir şey söylemeyeceğim.''
Bundan farklı anlamlar çıkartılabilirdi. Onu reddedersem artık ruh eşi olmayacak mıydım?
''Demek öyle.''
Kıkırdadı.
''Cevabın ne peki?''
''Ne demem gerekiyor?''
Belimdeki elini sıkılaştırıp diğer elini saçlarıma götürdü. Etrafımız çiçeklerle çevriliyken onun kollarının arasında olmak tarif edilemez bir duyguydu.
''Evet diyebilirsin basitçe.''
Bu bir evlenme teklifi miydi ki?
''Evet diyecek bir şey söylemedin.''
Kaşlarını çatıp doğrulduğunda ben de mayışmaya başladığım göğüsten kalkmak zorunda kalmıştım.
''Benimle eğleniyorsun, değil mi? Sana nasıl evlenme teklif edeceğimi bilmiyorum ve kelimeler ağzımı açtığım an uçup gidecekmiş gibi hissediyorum. Hiçbir şeyde bu kadar zorlandığımı hatırlamıyorum.''
Derin bir nefes verdi. Şimdi farkına varmıştım kıvrandığının. Ve bu hoşuma gitmişti. Gücüyle başkalarını karşısında kıvrandıran Yoongi'nin karşımda sıkıntıyla kıpırdanması hoşuma gitmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Leader - Yoonmin
Fanfiction''Sana bir şey söylemiştim. Hatırlıyor musun, Jimin-ah?'' | Clan Serisi - Ⅱ