[27]

7K 611 339
                                    


Taehyung heyecanla kitapları yere itip masaya oturduğunda Yoongi düşen kitaplara bakarak kaşlarını çattı.

''Biraz saygılı ol.''

Omuz silkti. Yoongi'nin sorduğu her soruyu yanıtlayacak olması onu heyecanlandırmıştı. Ve bense, sanki her olaydan haberdarmış gibi soracak bir şey bulamıyordum düşünsem de.

''Sence amcan neden geldi?''

''Söylediği gibi içimdeki gücü ortaya çıkarmak için gelmiş olabilir. Bilemiyorum, belki de hakkı olanı almak için geldi.''

Hakkı olan şey liderlik miydi?

''Babanın amcanı sürgün etme nedeni... Gerçekten annen miydi?''

Yoongi'nin belimdeki eli sıkılaştı. Soru canını sıkmış olmalıydı. Sessizlik içinde geçen dakikalardan sonra kıpırdanmıştı.

''Öyle olduğunu sanıyorum.''

''Amcanla annenin arasında bir şey mi vardı?''

Nedenini merak etmiştim ve Yoongi'nin sorularımızı cevaplayacağını bildiğim için öylece çıkıvermişti ağzımdan.
Taehyung ve Yoongi'nin yüz ifadesine baktığımda sorduğum sorunun pek de uygun olmadığını fark etmiştim.

''Elbette bir şey yoktu. Annem sadık bir kadındı.'' diye çıkıştı Yoongi.

Annesinin sadakatinden şüphem yoktu. Peki ya amcası? O sadık mıydı?

''Lanetten kastı ne? Efsanevi bir yaratığa falan dönüşmüyor, değil mi?''

Yoongi Taehyung'a ciddi misin der gibi bakış attığında hafifçe kıkırdadım. Kıkırdamam Yoongi'nin hoşuna gitmiş olacak ki belimi daha sıkı yavrayıp kendine çekti biraz daha. Bize kısık gözlerle bakan bir Taehyung olmasaydı karşımda bu durumdan etkilenmeye başlayabilirdim.

''Buradaki hiçbir kitapta lanetle ilgili bir şey yazmıyor. Ve burada yoksa hiçbir yerde yoktur bununla ilgili bir bilgi.''

''İnsanüstü bir güç ve genç kalmak mı?'' dedi Taehyung onu duymazdan gelerek.

''Amcam genç değil. Öyle gözüküyor olabilir ama emin ol, dikkatli bakarsan buruşmaya başlamış tenini ve saçındaki beyazları görebilirsin.''

Dikkatli bakmıştım ve görememiştim. Sorun bende olamazdı, değil mi?''

''Bende nasıl bir şey açığa çıkaracağını bilmiyorum. Büyük bir ateşin önünde şiir okundu, geriye sadece son bir şey kaldı. Ve savaş kapınızda olduğuna göre-''

''Son şey ne?'' dedim ona doğru dönerken.

Kıpırdanmamla hafif bir inilti çıkarttığında Taehyung numaracı bir şekilde öksürdü.

''Gözlerimi kapatmalı mıyım?''

Yoongi onu görmezden gelerek ''Uslu dur.'' dedikten sonra sanki durmam için belimdeki kollarını daha da sıklaştırdı.

''Son şey, ölüm. Birini öldürmem gerekiyor bana ait olan kılıçla.''

Taehyung'un gözleri Yoongi'nin belindeki kılıca gitmişti. Kılıçta adı yazıyor olmalıydı.

Leader - YoonminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin