[11]

10.4K 885 689
                                    


''Neden daha yorgun gözüküyorsunuz? İnsanlarımız Bay Park'ın size iyi bakmadığını düşünecek.'' dedi Hoseok gülerek.

''Sana üzülmekten emin ol buna vakit bulamayacaklar.''

Hoseok'un kahkahası büyüdü.

''Neden öyle söylüyorsun?''

''Çünkü topraklarıma ayak basar basmaz yapacağım ilk iş, senin kelleni almak olacak.''

''Benim gibi eşsiz birini başka nerede bulacaksın, söylesene?''

Hoseok güldükçe Yoongi'nin siniri artıyordu.

''Misafirperverliğiniz için minnettarım.'' dedi Sowon Iseul'e hafifçe sarılarak.

Iseul de gülümseyerek karşılık verdi ona.

''Onur duyduk.''

''Çok sevimli bir kardeşiniz var, Bay Park.''

Önünde hafifçe eğilerek ''Teşekkür ederim.'' diye yanıtladım.

O da aynı şekilde selam verdikten sonra arabasına bindi.

''Nedense içimde bir dahaki görüşmemizin çok uzun sürmeyeceği gibi bir his var, Jimin-ah.''

Hoseok'un gülmekten, Yoongi'nin de sinirden kıpkırmızı olmuştu suratı.

''Umarım.'' dedim Hoseok'a sarıldıktan sonra.

''Tekrar özel olara-''

Hoseok, Yoongi'nin ona dirseğiyle vurmasıyla susmak zorunda kalmıştı.

''Görüşmek üzere, Bay Min.''

Nefesini yüzümde hissedene kadar yaklaşmaya devam edip durdu.

''Seni öpmek istiyorum.''

''Y-Yo-''

''Bay Min.''

Dudaklarını kulağıma sürtüp geri çekildiğinde bacaklarım uyuşmaya başlamıştı.

''Görüşmek üzere.''

''Görüşürüz, Jimin-ah.''

Biraz daha benimle aynı ortamda bulunmak istermiş gibi yavaş hareketlerle binmişti arabasına. Araba hareket ettiğinde Iseul'ün omzuna kolumu atıp arabanın uzaklaşmasını izledim.

...

-Iseul-

''Tanrım! Baksana, ne kadar büyük! Bay Min salonu genişletmekle çok iyi yapmış.'' dedim Jimin'in kolundan çekiştirirken.

Ufak bir mırıltı çıkardı yaptığıma karşılık. Hareketlerimi abartı bulduğunun farkındayım ve buna rağmen bana hiç kızmamış olmasına da minnettardım.

Jimin, benim tek ailemdi. Ve buraya ailemi büyütmeye gelmiştim. Klanımda erkeklerin birbirleriyle evlenmesi yasaktı ama Minler'in klanında değildi. Ve Yoongi'yle Jimin'i bir araya getirmeden buradan gitmeyecektim.

''Ne düşünüyorsun?''

''Hı?''

''Yüzünde korkunç bir ifade vardı.'' dedi Jimin yüzünü büzüştürerek.

Leader - YoonminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin