''Güzelim yatağınız varken kıyıda köşede sevişmekten zevk mi alıyorsunuz?''Her hareketinde yüzü acıyla buruşmasaydı emindim Yoongi'nin Hoseok'a vuracağından. Alana dönüp onlara katıldığımızdan beri Hoseok bütün konuşmaların sonunu bize getiriyordu.
''Efendimin bu kadar-''
Iseul Hoseok'un ağzını kapattı hızlıca.
''Onları biraz rahat bırakmaya ne dersin?''
Hoseok omuz silkti. Iseul'ün sözünü dinliyor oluşu garipti ama şu anlık işime geldiği için üzerinde durmadım.
Yoongi'ye biraz daha sokulup ''İyi misin?'' dedim, kollarını belime doladı.
''İyiyim.''
...
-Taehyung-
Yoongi'nin mutlu olmasına rağmen yaklaşan savaşın çanlarının beynimde yankılanıyor oluşu tedirgin olmama neden oluyordu.
''Ona ne zaman söyleyeceksin?''
''Neyi?'' dedi Jungkook, bugün bilmem kaçıncı kadehini de tek dikişte bitirdikten sonra.
''Biliyorsun...''
Davulların çalınmasıyla herkesin gözleri ateşin olduğu meydana çevrilmişti. Törenlerimizde davul gibi gürültülü çalgılar kullanmazdık.
''Neler oluyor?''
Jungkook üzerindeki mayhoşluğu atmış gibiydi ayağa kalkarken.
''Jimin'le kardeşinin yanında kal.''
Yanımdan uzaklaştığında Yoongi'ye döndüm. Şaşkınca etrafa bakıyordu.
''Efendim?''
''Birazdan geleceğim.''
Bunu daha çok Jimin'e söylemiş gibiydi. Jimin endişeyle başını salladı. Yoongi hızlı adımlarla Jungkook'un peşinden giderken ben de ikilinin yanına oturmuştum.
''Bu da bir gelenek gibi bir şey mi?''
''Bilmiyorum.''
Daha önce nişan törenlerinde -hele de bir liderin nişan töreninde- böyle bir şeyin olduğuna ne şahit olmuştum ne de bunun hakkında bir şey duymuştum.
Klanımıza ait olan kadim şarkı duyulmuyordu artık. Etraf sessizliğe gömülmüştü. Ardından hızlı bir şeyin büyük ateşin içine doğru savrulduğunu gördüm.
''Yoongi!''
Iseul bağırarak ayağa kalkan Jimin'i tutmaya çalışıyordu. O an anlamıştım ateşe doğru uçan şeyin Yoongi olduğunu.
"O kafatası, o gizli yürek, kanın
Hiç görmediğim o yolları,
Düşlerin o yeraltı dehlizleri,
O iç organlar, o ense, o iskelet.
Onların hepsiyim ben."Bu şiiri biliyordum. Bu sesi biliyordum.
Kafamı çevirdiğimde yukarıya kaldırdığı, yumruk yapmış olduğu elinde Jungkook'un bedenini gördüm.
''J-Jungkook!''
''Eğlencenizi böldüğüm için üzgünüm, sevgili klan üyeleri!'' dedi gür sesiyle.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Leader - Yoonmin
Fanfiction''Sana bir şey söylemiştim. Hatırlıyor musun, Jimin-ah?'' | Clan Serisi - Ⅱ