Ma értem vissza Budapestre. Nincs mese 1 hét kimaradás után holnap már nekem is elkezdődik a suli. Még jó,hogy ennyire rugalmas a suli igazgatója hogy belement a hiányzásomba.
Az 1 hét alatt msn-en végig tartottam a kapcsolatot a fiúkkal,de legfőképp Ricsivel. Úgy érzem a három fiú közül ő áll hozzám a legközelebb.
Sok mindent mesélt,hogy mi történt az első héten.Mesélt Máday igazgatóhelyettes asszonyról,aki minden reggel a bejárattól nem messze lévő Jeanne d'Arc szobor mellett áll és rendre utasítja a diákokat. Lányoknál szoknyát és cipősarkot mér egy vonalzóval. A túlzásba vitt sminket leszedeti és sűrűn hazaküldi őket átöltözni. A legdurvább,hogy mindenkiről tudja hogy hány percre lakik. A legenda szerint,ha valakinek megtudja a nevét,akkor az illetőnek annyi. Ricsire is szólt már rá,hogy a folyóson tilos deszkázni.Persze csak hangokat hall,de lebuktatni még nem tudta.
Mondta hogy Neményi túl sokat képzel magáról és szinte mindennap elkésik,amit persze mindig kimagyaráz. Meg direkt idegen szavakat használ hogy mutassa,hogy mennyire intelligens. Persze ettől a tanárok,főleg a magyar tanár teljesen el van ájulva,így nem írják be végül a késést. A Neményi témától kezdett feljönni a gyomortartalmam,ezért megkértem Ricsit,hogy inkább váltsunk témát.
Ekkor inkább elkezdett mesélni Renátáról.Mondta hogy sötétszőke hajú,csendes lány viszont stréber. Ja és hogy igaz,hogy csendes,de már első nap elején ellenszegült Kingának. Ami persze Kingának nem tetszett. Ricsi pontosan nem tudta megmondani,hogy mi is volt a probléma,de valami olyasmit említett,hogy arról volt szó,hogy ki hol üljön a teremben. Chh óvodás hülyeség emiatt balhézni. Emiatt úgy tűnik,hogy Reni inkább Virággal barátkozik. Mondta még,hogy szerinte nekem be fog jönni Reni. Erre csak röhögtem. Honnan tudhatná,hogy nekem milyen lányok tetszenek? Ja és,hogy húzzak bele,mert Neményi állandóan Reni körül sertepertél.
Ismertette velem,hogy kémia órán mi az ülésrend és közölte,hogy ő Reni mellett ül,míg én az első padban Virággal. Baromi jó mondhatom. De angolon foglaltak nekem helyett hátul a fiúk és mellékesen megjegyezte,hogy Reni pont előttem fog ülni,akár csak a tanteremben. Úgy látom Ricsi nagyon ráállt a hozzuk össze Cortezt és Renit témára. Én inkább ráhagytam,nem vittem tovább a témát.
A közösségi portálon már minden osztálytársam az ismerősöm lett,persze kivéve Renit,de hát őt még nem is ismerem.
ESTÁS LEYENDO
SZJG -Kezdet Cortez szemével
Novela JuvenilEgy történet,ahogy én gondolom. Munkáim: SZJG-Kezdet Cortez szemével SZJG-Együtt Cortez szemével