Semmi kedvem nem volt ma suliba menni. Tudtam,hogy mindenki a szombati versenyről fog sztorizni. Viszont én ezt a témát legszívesebben most kihagynám az életemből,mert akárhányszor csak eszembe jutott elment a maradék jókedvem is. Na nem az elért helyezés miatt,mert az nem is lett szerintem olyan rossz,főleg ha azt nézem,hogy milyen sok induló volt. Sokkal inkább Reni pénteki változtatása miatt. Végül Ricsi nem jutott be a legjobb harmincba,én pedig a tizenhetedik lettem a tizenhat éven aluli amatőr kategóriában. Szerintem jobb helyezést is eltudtam volna érni,ha jobban koncentrálok a versenyre,de nekem az agyam egész végig Renin és a meghívásom lemondásán járt.Titkon reméltem,hogy végül mégis inkább a mi versenyünkön jelenik meg,de hiába járt összevissza a tekintetem abban reménykedve,hogy talán megpillantom őt,sajnos csalódnom kellett.
Az egész suli kijött a Millenárisba,sőt még az a-s lányok is inkább idejöttek,mint Gödöllőre Kinga versenyére. Felvetődik a kérdés,hogy ha nekik nem fontos a barátnőjük vagyis Kinga díjugratóversenye,akkor Reninek miért számít jobban? Főleg,hogy Kinga nagyon sokszor durván bánik vele.Ezek szerint Kinga még így is többet jelent neki,mint én. Szép kilátások.
Vasárnap szólt Dave,hogy csinált egy videót a szereplésünkről,és feltöltötte a Youtube-ra. Elég jó lett,de a felvételen is látszik,hogy nem adtam bele apait-anyait.
Végül csak eljutottam a suliba. Éppen a bejárati lépcsőn ültünk mikor már Virággal kiegészülve megérkezett Reni. Mikor köszöntek Ricsi egyből elkezdte Virágot cukkolni.
-Pete Wentz meggyógyultál?-kérdezte Ricsi röhögve.Láthatóan Virágnak rossz napja volt,így nem is reagált. Aztán Reni rám nézett és gratulált a versenyhez. Nem akartam tovább lovagolni a témán,de azért odamondtam egy köszt. Pont tőle nem számítottam arra,hogy felhozza a versenyt. Azt hittem,hogy legalább egy kicsit rosszul fogja érezni magát amiért az utolsó pillanatban lemondta a meghívásomat. De úgy látszik,hogy csak engem érintett meg. Őt totál hidegen hagyja. Szerencsémre Dave és Ricsi letámadta őt és kikunyerálták tőle a házikat,és utána be is mentek a suliba.
Dupla angollal kezdtünk. Még óra előtt láttuk,hogy Kinga a szombaton megnyert érmével dicsekszik a többi diáknak,és éreztette velük,hogy mennyivel jobban jártak volna,ha nem ejtik őt holmi deszkaverseny miatt. Így hogy Kinga első helyen végzett már nem is hangzik olyan jól az én helyezésem.
Reniék pont akkor robbantak be a terembe,mikor a tanár is megérkezett. Mikor a tanár arról érdeklődött,hogy hiányzik e valaki,akkor többen bekiabálták,hogy Zsidák Gábor. Erre Gábor az első padból halkan megjegyezte,hogy ő itt van. Ebben az volt a fura,hogy még Kinga se vette észre,pedig ő mellette ül.
Kémián gondos kitalálta,hogy párban kell dolgoznunk,ráadásul jegyre. Virággal összenéztünk és szó szerint lesápadtunk. Persze Ricsi magabiztosan,vigyorogva hátradőlt a székén. Ő szerencsés,mert Reni a társa,aki nagyon penge kémiából. Valami atomszerkezeti modellt kellett volna összerakni pálcikákból.Azt se tudtuk,hogy hogy kezdjünk neki. Na nekünk végünk. Virággal egész végig szerencsétlenkedtünk,amíg végül véletlenül leszórtuk a földre a pálcákat.Elsőnek az okostojás Neményi jelentkezett,hogy kész van. Zsolti is szerencsés amiért még csak hozzá se kellett nyúlnia a pálcákhoz Neményi társaként. Habár inkább kapjak egyest,minthogy Neményivel kelljen együtt dolgoznom. Még a végén lenyomnám az egészet a torkán.
-Pósa miért fekszik a padon?-kérdezte a tanár éles hanggal.
-Tanárnő,már elkészültünk-nyalizott Ricsi. Dave és én egyből odafordultunk felé. A tanár meglepődött,hogy ilyen hamar készen vannak és szólt Ricsinek,hogy vigye ki. Reni halkan megsúgta neki,hogy hol fogja meg,hogy szét ne essen. Ricsi letette a tanári asztalra,majd önelégült vigyorral nézett a többiekre.Természetesen megint ötöst kaptak. Erre Dave felhördült,mire a tanár rászólt. Aztán megkérdezte Ricsitől,hogy jönnek e a szülei az aznapi fogadóórára. Ő pedig megnyugtatta,hogy természetesen jönnek. Gondos beírta Reniék jegyét a naplóba,aztán felfedezte,hogy Virág a tanári asztal alatt négykézláb mászik.Mikor rákérdezett,hogy mégis mi a fenét csinál Virág elmondta neki,hogy csak a pálcákat szedte össze. Óra végére se tudtunk semmit kihozni belőlük,így egyest kaptunk.
A szünetben az árkádok alatt csoportosultunk. Egy csomó idősebb diák is odajött,és egész végig a deszkaversenyről szövegeltek. Én azért néha odalestem Reniék felé. Mennyivel szívesebben lennék vele,annak ellenére,hogy szombaton lepattintott.
Délután a nagyi is elment a fogadóórára.Mikor hazaért lehívott a szobámból,és én már akkor láttam,hogy most nem dicséret fog következni. Panaszkodtak rám. Persze,hogy Kardos. Ki más? A szobámba visszatérve láttam,hogy az msn kong az ürességtől. Gondolom mindenki most kapja meg otthon a fejmosást. Majd holnap a suliban kivesézük a történteket.
YOU ARE READING
SZJG -Kezdet Cortez szemével
Teen FictionEgy történet,ahogy én gondolom. Munkáim: SZJG-Kezdet Cortez szemével SZJG-Együtt Cortez szemével