Október 16. Csütörtök-Október 22. Szerda

8.9K 259 53
                                    

Mivel holnap ünnepnap vagyis október 23.-a lesz és egyben hivatalosan az őszi szünet első napja is gondoltam egy fejezetben összegzem az elmúlt napok történéseit. Na jó nem kertelek. Az igazság az,hogy 1 hete lusta vagyok akár csak egy betűt is leírni.

Természetesen csütörtök reggel a suli lépcsőjénél visszaadtam Reninek az óráját. Addig a kezemen volt,megvártam míg odaérnek és csak akkor csatoltam le.

A második óra aznap rajz volt. Minden héten várom ezt az órát,mert Reni alakításai mindig feldobják a napomat. Meglepődtünk mikor Vladár közölte,hogy az őszi szünetre házit ad nekünk.Ilyenről se hallottunk még,hogy rajzból otthoni feladatot kapunk. Ráadásul nem lehetett csak úgy összecsapni,mert kiderült,hogy három jegyet kapunk rá. Kettőt rajzra,egyet pedig művészettörténetre.Aki itt nem teljesít jól az komolyan elkezdhet aggódni a félévi jegye miatt. Egyből eszembe jutott,hogy Reninek muszáj valami értékelhetőt alkotnia,mert ellenkező esetben nagy gondok lehetnek. Az osztályban ő áll a legrosszabbul rajzból. Nem is tudom,hogy az átlaga eléri e a kettest. Persze többeknek nem tetszett,hogy a szünetben ezzel kell majd foglalkozniuk így felháborodva közbeszólogattak. A tanárt persze ez nem hatotta meg,és tovább mondta az instrukciókat. Elmondta,hogy a feladatot párban kell megoldanunk,és így a művészetre kevésbé hajlamos tanulóknak is van esélyük a jó jegyre. Persze mindenki tisztában volt vele,hogy Renire célozgat. Mosolyogva néztünk rá. Jó lett volna vele párba kerülni,több okból is.Nagyon szerettem volna a közelében lenni a szünet ideje alatt is, így nem is lett volna feltűnő. És nem utolsó szempontból,én mindent megtettem volna,hogy minél jobb jegyet kapjon,és így javítsuk az átlagát. Valószínűleg Virág fejében is ez járhatott,mert egyből megkérdezte a tanárt,hogy mi döntjük e el,hogy kit akarunk párnak. Szerintem a tanár is egyből kapcsolt,hogy miért is kérdezi ezt Virág.Viszont ő abszolút nem úgy tervezte,hogy Reni ilyen jól járjon. Közölte,hogy a párokat ő alakítja ki,mégpedig a névsor alapján.Vagyis én Virággal és Reni Ricsivel lesz. Sajnos Ricsivel nem járt a legjobban,mert ő sem annyira nagy szám rajzból,de remélem azért valamit sikerül összehozniuk. Mondjuk azon muszáj volt mosolyognom,ahogy ők ketten egymásra néztek. Egyiknek gondterheltebb volt a feje,mint a másiknak. Vicces volt a látvány.Szívesen lennék egy kis bolha,hogy meglessem,amikor ezek ketten alkotnak. Ha segítségre lenne szükségük,akkor úgyis csak egy szavukba kerülne,és ugrok.

A feladat nem más,mint egy álomház elkészítése.Az elején mindenki azt hitte,hogy le kell rajzolnunk,de Vladár felvilágosított minket,hogy most rajz helyett egy makettet vár tőlünk. A fantáziánkra bízta,hogy hogy fog kinézni,de a sablon használatát nem engedélyezte. Természetesen a mini ház elkészítése nem nyerte el senki tetszését.Mindannyian tudtuk,hogy ez nem egy 1 órás meló lesz. Akár több napos munka is lehet belőle. Vladár röviden ismertette,hogy rajzoljunk egy alaprajzot egy kartonra,vágjuk ki,fessük le és ragasszuk össze.Nem tűnik nehéznek,de tudom,hogy Reninek ez egy megoldhatatlan feladatnak tűnik.

Az óra utáni szünetben Ricsivel éppen a folyosón haladtunk,mikor meghallottam,hogy Virág a szekrényeknél lelkesen ecseteli Reninek,hogy az ő makettje külseje pink és fekete színű lesz. Na azt már nem!!! Úgy látszik totál elfelejtette,hogy ahhoz a maketthez nekem is közöm lesz.Miközben odaléptünk hozzájuk azonnal közöltem is Virággal,hogy ezt azonnal felejtse el. Elsőnek Virág nem értette,hogy miért,aztán beugrott neki,hogy ezt ketten fogjuk megalkotni. Egyből elkezdett alkudozni,hogy ha a fekete ház,rózsaszín ablakkeretekkel nem felel meg nekem,akkor nyugodtan megfordíthatjuk és akkor a rózsaszín lenne az alapszín. Gyorsan leállítottam,hogy nehogy tovább gondolja ezt a képtelenséget. Kétségbeesetten közöltem vele,hogy felejtse el,hogy bármilyen pink szín is lesz a házon. Virág persze nem hagyta abba,és tovább győzködött,hogy márpedig az milyen klasszul nézne ki. Míg mi ezen vitáztunk,addig a másik kétségbeesett páros vagyis Reni és Ricsi neki dőlt a szekrénynek és ijedt arccal néztek egymásra. Fura,hogy amíg mi a színeken vitázunk,addig ők azon paráznak,hogy egyáltalán,hogy kezdenek neki. Mondjuk Ricsi egy fokkal optimistábbnak tűnik,mint Reni. Talán azért mert ő nem áll olyan rosszul.

SZJG -Kezdet  Cortez szemévelOnde histórias criam vida. Descubra agora