A suliban ma elkezdődött a káosz,és gondolom ez az őszi szünetig ki is fog tartani,ami pont egy hét múlva kezdődik. Ilyenkor a tanárok az eddigieknél is nehezebben tudják fegyelmezni a diákokat. A mi osztályunkról meg már ne is beszéljünk.Úgy érzem,hogy a 9/b a suli legkülönlegesebb osztálya az egész suliban.
A rajzhét miatt Vladár kitetetett egy csomó rajzot a folyósokra. Több rajzot is láttam amit Virág készített. Igazán tehetséges a csaj.Mindenképpen ezzel kell majd foglalkoznia a későbbiekben.Még az én tudásom se ér fel az övéhez.
A színjátszósok ma egész nap a jövő szerdai ünnepségre próbáltak valami darabot. El ne felejtsek még több zenét feltenni a lejátszómra,hogy tudjak mit hallgatni az ünnepség alatt,mert hogy én nem fogom az előadott műsort nézni az tuti. Mivel a próbák a tesiteremben folytak és Kinga ill az a-s lányok is szerepelnek,ezért Reni és Virág szabadon elfoglalhatták magukat tesi alatt. Mi az udvaron már javában fociztunk,mikor kijöttek nézni a játékunkat. Én egy jó darabig észre se vettem,hogy az árkádok alatt állnak. Pont arra figyeltem,hogy Dave rohan a labda után,és közben mérgelődve beszól Neményinek amiért az a fának dőlve hagyta,hogy a labda elguruljon mellette. Csak akkor figyeltem fel a lányokra mikor Ricsi odaszólt Virágnak,mikor a labda hozzájuk pattant.
-Emó,rúgd vissza!
-Oké-ugrált Virág,majd felemelte a labdát és visszadobta.
-Rúgd!Tudod,mit jelent?-kérdezte tőle Ricsi miközben mellel vette le a labdát,és a fejét rázva játszott tovább.
Közben én meg annyira örültem Reni jelenlétének,hogy folyamatosan őt figyeltem a játék helyett,és örültem,hogy a többiek az elején engem választottak meg csapatkapitánynak,mert így egy kicsit villoghattam előtte. Persze a figyelmetlenségemnek meglett a következménye,mert a következő pillanatban Zsolti véletlenül a labdát a karomnak rúgta.Most mit kamuzzak? Rohadtul fájt. Persze Zsolti egyből odajött,mert baromira megijedt,és megkérdezte,hogy rendben vagyok e. Én röhögve megnyugtattam,hogy minden oké,pedig nagyon fájt,de nem akartam gyengeséget mutatni. Főleg nem Reni előtt. Mikor megráztam a kezem,akkor vettem észre,hogy az órám nem úszta meg szerencsésen és széttört. Gondoltam egyet és odafutottam Reniékhez.
-Maradtok óra végéig?-kérdeztem. Légyszi,légyszi mondjátok,hogy igen!!!
-Nem hiszem,mert hűvös van-mondta Reni miközben a karját dörzsölte. A fenébe,gondoltam.
-Mindegy,ezt odaadom,mert ha leteszem,biztos itt felejtem-adtam Reni kezébe az órámat. Igazság szerint annak az órának már teljesen mindegy volt,már úgyis használhatatlan,de kellett egy ürügy,hogy megszólítsam őt,és még a kezéhez is hozzáértem egy picit. Aztán eszembe jutott,hogy így nem fogom tudni,hogy mikor mehetünk öltözni. Megkérdeztem,hogy nincs e egy órájuk kölcsön. Örültem amikor Renitől kaptam egyet és nem Virágtól. Megköszöntem gyorsan,és sajnos vissza kellett mennem a többiekhez. Gyorsan felcsatoltam a fehér Casiót,és máris folytatódhatott tovább a játék. Egész tesi alatt többször is ránéztem az órára,hogy valóban ott van e és nem csak álmodtam az egészet. De nem!!! Ott volt és akárhányszor ránéztem a gyomrom összeugrott. Természetesen nagyon vigyáztam rá.
Tesi után már csak infó és francia óra volt a mai napon. Az infó tanár Word szerkesztést adott ki feladatnak. Ez kb. az óra feléig tartott.Utána mindenki elfoglalhatta magát. Mire észbe kaphattam volna már láttam,hogy Reni átült Neményi mellé és ha jól láttam,akkora Honfoglalón játszottak. Nem értem,hogy miért mindig annak a tetűnek a társaságát keresi.Csak egy szavába kerülne,és akár napokat honfoglalóznék vele. Mondjuk engem nem érdekel a játék,de nekem bőven elég az,hogy mellettem ül és elveszhettek az illatában. Hogy eltereljem róluk a figyelmemet inkább körbenéztem a teremben,és rápillantottam a többiek gépére is. Andris és Robi WoW-val szórakoztak,Jacgues csetelt,Virág meg videókat nézett Pete Wentz-ről. Mi négyen Youtube-on szintén videókat néztünk.Egyszer csak Dave odaszólt nekem.
-Hé!Láttad a gördeszkás videód nézettségét?-kérdezte.
-Nem néztem azóta. Mennyi?-kérdeztem,közben közelebb húztam hozzá a gépemet. Mikor megláttam az adatot igencsak meglepődtem. Nem gondoltam,hogy ennyi embert fog érdekelni a versenyszámom. Mondjuk mire is vártam,Dave elküldte egy halom embernek a videó linkjét. Azt mondta,hogy Reninek is átküldte vasárnap mikor msn-en leveleztek. Vajon ő megnézte?Érdekelte őt egyáltalán? Nem vagyok benne biztos,végül is még a versenyre sem jött el.
Francián dolgozatot íratott velünk a tanár,és felajánlotta,hogy aki befejezte annak nem kell megvárnia az óra végét hanem hazamehet. Elsőként végeztem és kivittem a tanárnak. Ő gyorsan leellenőrizte és ráírta az ötöst miközben megdicsérte a választékos szókincsemet. Visszamentem a padomhoz összepakolni,de menet közben feltűnt,hogy Reni elakadt az egyik feladatnál.A létező leglassabb tempóban pakoltam el,de közben Reni dolgozatát néztem,hogy meglessem,hogy mi a probléma. Aztán a vállamra kaptam a táskámat,és mikor elhaladtam mellette a gördeszkámmal megütöttem egy picit a padját. Csak annyira,hogy felfigyeljen rám.Egy pillanatom volt csupán,hogy letátogjam neki a kettes feladat megoldását. Szerencsére úgy láttam,hogy sikerült leolvasnia. Még jó,mert a tanár rám szólt. Én franciául kértem elnézést és szép délutánt kívántam,majd elhagytam a termet és aztán a sulit is.
Mikor hazaértem a nagyi egyből kiszúrta a kezemen Reni óráját. Teljesen megfeledkeztem róla.Legszívesebben le se venném a kezemről,de tudtam,hogy holnap vissza kell adnom neki. Vajon észrevenné,ha nem adnám vissza? Tudtam,hogy nem tehetem meg. Hogy lássa,hogy nem akarom lenyúlni ráírtam msn-en,bár nem volt elérhető állapotban.
-Nálam maradt az órád.
Direkt nem kapcsoltam ki a gépem,mert vártam,hátha visszaír. Ez később meg is történt.
-Igen,tudom.Egyébként kösz a franciát.
-nm(nincs mit) -válaszoltam. Nem vártam a segítségemért hálálkodást,de nagyon jól esett,hogy megköszönte.
Egész délután rajtam volt az óra,többször is ránéztem,csak a fürdésnél ill. éjszakára vettem le. Viszont az tuti,hogy reggel az lesz az első dolgom,hogy felteszem a karomra. Tudom,hogy reggel vissza kell adnom,de legalább addig is én akarom viselni.
YOU ARE READING
SZJG -Kezdet Cortez szemével
Teen FictionEgy történet,ahogy én gondolom. Munkáim: SZJG-Kezdet Cortez szemével SZJG-Együtt Cortez szemével