Október 14. Kedd

7.7K 274 35
                                    

A fogadóóra megtette a hatását. Mindannyian megkaptunk otthon a magunkét. Míg Zsolti Barkára,Dave Barkára és Kardosra,én Kardosra addig Ricsi Gondosra volt kiakadva. Na ezt totál nem értettük,és azt hiszem furán néztünk rá. Nem tudtuk,hogy Gondosnak mi lehet a baja Ricsivel,mikor csak ötösei vannak kémiából. Igaz,hogy az összeset csalással szerezte vagyis Reni segítségével,de erről a tanárnőnek fogalma sincs. Így totál értetlen fejet vágtunk,mire Ricsiből kifakadt a magyarázat,hogy pont a jó jegyei miatt van bajban,merthogy Gondos kémiazseninek hiszi,és ezért benevezte őt a tanulmányi versenyre,amit mindig a félévi előtti héten tartanak. Na nekünk se kellett több.Mindhármunkból egyszerre tört ki a röhögés.Ricsi teljesen kiakadt,hogy kiröhögtük,és szinte már könyörögve kért minket,hogy mentsük meg őt. Persze mindenki tudja,hogy ha megjelenik a versenyen,akkor egyből lebukik,természetesen ezzel Renit is bajba keverné. Amúgy is segítenénk valahogy rajta,de így még több okom van rá,hogy valahogy kihúzzuk őt a pácból. Most már csak arra kéne rájönni,hogy hogyan. Szerencsére még van időnk. Miután lenyugodtunk újra visszatért a lehangolt állapot. Ekkor érkezett meg Reni és Virág. Azt hiszem látszott rajtunk a levertség,mert Virág egyből telibe találta a kérdésével a rosszkedvünk okát. Gondolom ő is kapott otthon a fogadóóra miatt,így egyből vágta a szitut. Zsolti majd Dave is szidta Barkát,majd Dave szóba hozta Kardost is. Erre már én is reagáltam és széttárt karokkal fordultam Reni felé.

-Bocs,Reni,de a korrepetálások maradnak egy ideig-ha tudná,hogy egy percig sem bánom. Tudom önző vagyok amiért lefoglalom a délutánjait,de nekem kellenek azok a kettesben töltött órák. Szerencsére csak megvonta a vállát miközben mondta,hogy nem gond.

-Mindannyian megszívtuk-jelentette ki Dave,majd újra elröhögte magát és hozzátette,hogy-De nem annyira,mint Ricsi. A röhögés megint kitört belőlünk,mire Ricsi megint ideges lett és ránk szólt.

-Hagyjátok már abba,ez nem vicces! Halljátok!

A lányok csak értetlenül forgolódtak,mert nem értettek semmit. Mi viszont nem bírtuk abbahagyni a röhögést.

Ricsi elpanaszolta nekik,hogy mit tett vele Gondos,és hogy még a vegyjeleket se tudja. Erre már a lányok is mosolyogtak. Persze Kingának pont ekkor kellett megérkeznie és elrontani a hangulatot a beszólásával.

-Lám lám így jár aki csal.

-Na jó,most nincs szükségem a stréber okoskodásodra-szólt vissza Ricsi. Ők ketten így elkezdték oltogatni egymást. Teljesen lincshangulat alakult ki. Ekkor már Reni is rászólt Kingára,hogy most tényleg nincs szükség erre. Persze Kinga nem állt le,hanem inkább elkezdte Renit nyaggatni.

-Renáta,miért is állsz itt a bukásesélyesekkel? Így akarsz bevágódni,hogy sajnálatodat fejezed ki,miközben téged egyáltalán nem érint az ő bajuk?-sértegette Kinga. Mi van? Miről beszél?Miért kéne Reninek bevágódnia? Ha tudná,hogy az én listámat már toronymagasan vezeti.

-Igenis érint-szólt közbe Reni dühösen. Kinga úgy tett mintha csak most jutna eszébe,hogy Reni rajzból nagyon rosszul áll és elkezdte cseszegetni,hogy hogy lehet rajzból bukásra állni.Tény,hogy mindenki szokott nevetni azokon a rajzokon,de nem tehet róla,hogy nem tud rajzolni. Miért kell őt ezzel bántani? Talán tanítanom kéne őt rajzolni. De félek,hogy ezt ő úgy venné,hogy én is kigúnyolom emiatt. Most már mindenkinek elege volt Kingából,és ennek Zsolti hangot is adott és elküldte őt. Szerencsére ott is hagyott minket.

Az első óra irodalom volt. Az óra előtti szünetben rajtunk kívül még elég sokan szidták Kardost. Úgy néz ki,hogy a tegnapi fogadóórán ő osztotta a legjobban a szülőket. A szülők meg mintha csak összebeszéltek volna majdnem mind megbüntette otthon a gyerekét. Netkorlátozás és játékmegvonás volt a legnépszerűbb büntetés,de van akit korrepetálásra ítéltek. A nagyi engem már nem tudott ezzel büntetni,mert ugyebár már megtette korábban. Na de mindenkinek ilyen édes büntetést kívánok mint amit én kaptam.

Neményi meglepően korán bejött a suliba. Pont csengetéskor lépett be. Persze a nyomorult egyenesen Renihez ment oda,majd letett elé egy rajzot amit ő készített,hogy Reni adja be azt,és így javíthassa ki az álomkép egyesét. Reni tök hálásan nézett Neményire. Abban a pillanatban gúnyosan elhúztam a számat,és szidtam magam amiért ez nem nekem jutott eszembe. Egyszer csak arra figyeltem fel,hogy Reni visszautasítja a rajzot azzal az indokkal,hogy nincs rá szüksége,mert otthon megcsinálta a saját rajzát. Közben engem boldogság járt át,amiért ez a majom pofára esett és nem érte el a célját.A következő pillanatban Ricsi direkt megzavarta őket azzal,hogy felvette Reni rajzát amin egy kör volt és megkérdezte.

-Ez megint engem ábrázol?-szórakozott Ricsi.

-Az egy tó-válaszolta Reni. Na az minden volt csak tó nem.

Kardos természetesen a tegnapi fogadóórával kezdte,és kioktatott minket,hogy húzunk bele,mert kíméletlenül megbuktat bárkit. Mondjuk elérte a célját,mert mindenki néma csendben volt egész órán.

Ebédszünetben kimentünk az udvarra. Reni és Virág kicsit később jöttek ki és csatlakoztak Neményihez. A sulirádióban elhalkult a zene,és a stúdiós bejelentette,hogy a következő szám Pósa Richárdnak becenevén kis Einstein-nek szól,és ezzel kívánnak sok sikert neki a kémiaversenyhez. Persze Dave keze volt az egész szívatásban. Aztán felcsendült egy Green Day szám. Fura mert őket inkább én kedvelem. Ricsi inkább Korn-t hallgat. Közben Ricsi Zsoltival és Dave-vel kezdett kiabálni,hogy ez egyáltalán nem vicces. Meglepődtünk mikor Neményi odakiabált Dave-nek és kioktatta őt.

-Einstein fizikus volt,te szerencsétlen!

Az udvaron mindenkiből kitört a röhögés,még Ricsi is mosolygott Dave beégésén. Persze Dave egyből magyarázkodott,hogy a kémia és a fizika ugyanaz. De senki nem figyelt már rá. Másokkal ellentétben viszont nekem nem volt kedvem nevetni. Neményi okoskodása inkább hányingert keltett bennem mint jókedvet.

Az estét mindenki otthon töltötte,mert BL meccs volt a tévében. A fiúkkal egész nap elemeztük a csapatok esélyeit. Gondolom holnap újra átdumáljuk a meccs minden fontos mozzanatát. 

SZJG -Kezdet  Cortez szemévelTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang