Reggel azzal az elhatározással keltem,hogy a tegnap történtek nem befolyásolhatják a Reni iránt táplált érzéseimet. Reméltem,hogy ez az egész csupán baráti érzésekre alapult,és remélhetőleg soha nem is fog átalakulni szerelemmé.Azzal tisztában vagyok,hogy Neményit másféle érzelmi szálak vezetik,de azt meg kell akadályoznom,hogy Reni is hasonlóan érezzen a baromarcú iránt. Ennek ellenére tisztában voltam,hogy azt a bizonyos Beatles számot egy életre utálni fogom.
A suli előtt ácsorogtam Zsoltival és Ricsivel. Zsolti elmesélte,hogy tegnap átállította Dave telefonján azt a háttérképet amit akkor lát,amikor bekapcsol a reggeli ébresztő. Feltöltötte neki Máday képét. Csak tudnám,hogy honnan van neki Máday-ról képe. Még Dave előtt megérkeztek Reniék,így Zsolti azonnal figyelmeztetni akarta őket.
-Reni,Virág...-kezdte a szokásos mondókát.
-Nem tudunk semmiről-vágott közbe Reni,mire mindannyian elnevettük magunkat.
-Akkor jó-reagálta le Zsolti.
Fél perc múlva megállt mellettünk Dave apjának a kocsija. Dave dühösen pattant ki,és szokás szerint túljátszva a szerepét förmedt ránk.
-Ki volt?-kérdezte,miközben a fejét kapkodva figyelt minket.
-Miről van szó?-kérdezte Virág egy ásítás kellős közepén.
-Ki állította be a telefonomon háttérképnek Mádayt? Reggel frászt kaptam,amikor észrevettem.Zsolti,te játszottál tegnap utolsó órán a telefonommal!-drámázott Dave tovább. Majd elővette a telefonját és körbemutatta,hogy érezzük át,hogy neki milyen szörnyű volt reggel ez a látvány. Persze mindenki kiröhögte őt,amitől még inkább begőzölt.
-Ez nem vicces! És ha sokkot kapok? Átküldjem valakinek?-játszotta túl már nagyon a szerepét.Válaszként csak még jobban nevettünk.
-Hogyne,már akartam kérni-szívatta őt Ricsi.
-Nekem biztos ne,az én háttérképem megváltoztathatatlan-szólalt meg hirtelen Virág.Na erre a kijelentésre már mindannyian felfigyeltünk. Dave nem is hagyta szó nélkül.
-Hogy érted? Olyan nincs,hogy nem lehet megváltoztatni.
-Meglehet,de nem akarom. Nézd csak meg!- nyomta Dave arcába Virág a mobilját.
-Ki ez a lány?
-Ő nem lány! Ő a szépséges Pete Wentz!-közölte Virág sértetten. Én pedig már azt hittem,hogy az álomházunk után egy darabig nem hallok újra erről a tagról. Engem már Virág akkor kikészített vele. Persze Ricsi azonnal ráugrott a témára.
-Ó,az más. A szépséges Pete Wentz-gúnyolódott vele elvékonyított hangon,mire mindenki elnevette magát.
-Miért,a tiétek jobb?-kérdezte még mindig totál besértődve Virág. Erre a kérdésre mindannyian elővettük a saját mobilunkat,és sorban mindenki elkezdte mutogatni. Az enyémen egy gördeszkás kép volt látható,Ricsién egy albumborító,Dave telefonján pedig eredetileg a telefonjának képe látható. Az utóbbi azért elég bizarr. Végül előkerült Zsolti telefonja is amin Lana Lang volt látható a Smallville c. sorozatból. Nyílt titok köztünk,hogy Zsolti teljesen beleesett a csajba. Álomvilágban él,de majd annak is eljön az ideje,amikor felébred és keres egy elérhető lányt. Remélhetőleg nem Tarr Zsófi lesz az.
-Ez ki?-nézte óriási szemekkel Reni Zsolti telefonját. Mi meglepődve néztünk rá. Ezt még az is tudja aki nem nézi a sorozatot. Használja egyáltalán a TV-t? Vagy csak mindig a könyveket bújja?
VOCÊ ESTÁ LENDO
SZJG -Kezdet Cortez szemével
Ficção AdolescenteEgy történet,ahogy én gondolom. Munkáim: SZJG-Kezdet Cortez szemével SZJG-Együtt Cortez szemével