Szeptember 11. Csütörtök

13.5K 465 49
                                    


Dave és Zsolti tegnap este tovább szívatta egymást. Újabb és újabb pizzákat rendeltek egymásnak a másik nevében.De úgy látszik ezt már unhatják,mert továbbmentek a poénkodásban még pedig úgy,hogy bevonták Ricsit és engem is. Ricsinek este 10-kor kínai kaját vitettek házhoz,nekem meg rétest hozattak.Szerencsére a nagyszüleim szeretik,így jóízűen be is falták. Ezt a teremben közöltem is velük,miközben kiröhögtem őket,majd Dave-hez hozzávágtam egy alufólia galacsint. Mondanom se kell,hogy erre a többiek is elkezdtek dobálozni. Ha jól láttam,akkor valaki még szegény Virágot is fejbe találta. De ő még csak fel se tekintett.Azért remélem,hogy Renit senki nem dobta meg. Egyszer csak Kinga kezdett el a mappájával csapkodni,és közölte,hogy egyáltalán nem vicces dolog dobálozni meg egymásnak kaját rendelni. Zsolti reakciója csak annyi volt,hogy megdobta őt egy galacsinnal.Azt hiszem kölcsönösen utálják egymást.

Egész nap tök jó idő volt,így a fiúkkal elsőként húztunk le az udvarra. Ott az árkádok alatt szoktunk csoportosulni. Fokozatosan kiegészülünk egy jó pár felsőbb évessel meg az a-s lányok is oda szoktak jönni,bár nekem abszolút nem hiányzik egyik sem. Sokkal jobban örülnék,ha Reniék csapódnának inkább hozzánk.Még Virágot is szívesebben látnám csak ne lenne olyan sokszor befordulva. Sőt egyáltalán ne legyen. De hát mit várjunk egy emóstól?Meg hát amíg Neményivel vannak egy társaságban addig ne is reménykedjek ebben. Szerintem ők be se fogadnak olyanokat akik nem könyvvel mászkálnak. Így semmi esélyem rá. Mert persze és sok mindenre hajlandó vagyok,de olyan dolgokra semmiképp amivel nem önmagamat adom. Nem akarok színészkedni. Az nem én lennék.

Ha már arra nincs is esély,hogy a lányok csatlakozzanak hozzánk,legalább szünetben is láthatom Renit,mert valószínűleg a jó idő csalogatja le őket is az udvarra. Többször odalesek egy pillanatra feléjük,mintha csak ellenőrizném,hogy ott van e még,de óvatosnak kell lennem,mert közben észrevettem,hogy Ricsi is sűrűn figyel engem. Néha le is bukok,ekkor csak vigyorog mint a tejbetök,ekkor én inkább más valakire nézek és bekapcsolódok a beszélgetésbe. Örülök ha látom Renit lent az udvaron,de közben zavar is,mert állandóan szembesülök vele,hogy milyen jól megvan azzal a görénnyel,de ha nem látom,akkor meg azon jár az agyam,hogy éppen hol van,mit csinál.A többiek hozták a formájukat és folyamatosan hülyültek,többször is túl hangosan röhögtünk fel. Elég feltűnőek voltunk.

Matek órán Gazdag tanárnő szegény Virágot 32 percig szadizta. Hiába volt meg neki a házija,de a táblánál már nem tudta elmagyarázni,hogy hogy kapta meg a helyes eredményt.Gondolom Reniről másolta le a kész házit,de fogalma se volt róla,hogy miként kell kiszámolni.Szegény közben el is sírta magát. Az egésznek az lett az eredménye,hogy hiába volt a matekig jó kedve most megint befordult. Reni és még Robi is próbálta őt vigasztalni óra után,de ő nagyon el volt kenődve. Ehhez még hozzátett az is,hogy Kinga is beszólt neki,hogy most miatta ők fognak szívni,mert csomó időt elfecsérelt,és majd legközelebb ezt be kell hozni. Persze Reni egyből megvédte Virágot,hogy ez rajta kívül senkit sem zavart.Erre Kinga még puffogott valamit aztán elment a rá váró a-s lányokkal.

És persze aki soha nem maradhat ki Neményi Einstein. Olyat mondott mintha vigasztalná Virágot,közben meg„finoman" közölte vele,hogy soha nem lesz okosabb. Ez a gyerek egyre köcsögebb. Az viszont tetszett,hogy Reninek is feltűnt,hogy milyen bunkó volt a kis haverja,de mégsem haragudott meg rá,mert mosolyogva közölte vele,hogy még gyakorolja az empátiát.

Suli után hazamentem. Leültem a kanapémra és elkezdtem gitározni,miközben az agyam azon járt,hogy hogyan kerülhetnék közelebb Renihez. Ugye nem ronthatok ajtóstul a házba,és óvatosnak is kell lennem,mert a legkisebb bakinál tuti,hogy Neményi bemagyarázz neki valamit rólam. Először is egy ártalmatlan,de annál fontosabb apró lépést kell tennem,így felvettem őt msn-re. Abszolút nem rajongok érte de nem jutott más az eszembe. Jobban szeretek személyesen beszélgetni az emberekkel. Még a telefont is jobban szeretem. Ott legalább hallom a hangjukat. Miután felvettem őt átjelentkeztem rejtett állapotba. Kis idő múlva láttam,hogy ő is felvett engem. Nagyon boldog voltam,és a nap további részében csak vigyorogtam. Szerintem a nagyi totál hülyének nézett este. És,hogy miért nem írtam neki semmit? Nos rájöttem,hogy nem tudom,hogy mit írjak neki. Hihetetlen,hogy bárkivel tudok dumálni,de vele nem megy. Nem akarok semmilyen hibát elkövetni. Félek,hogy nem vagyok számára elég érdekes.  

SZJG -Kezdet  Cortez szemévelOnde histórias criam vida. Descubra agora