Egész héten hanyagoltam a naplóírást. Most egy bejegyzésben próbálom összegezni az elmúlt időt. A hétvégém a szokott módon telt,semmi extra. A fiúk átjöttek hozzánk,és nyomtuk ezerrel a PS-t. Hétfő reggel Zsolti kivételével már mind a suli előtt tanyáztunk mire Reniék megérkeztek. Renin egy fehér kötött pulcsi volt,ami nagyon jól állt neki. Épphogy kiszálltak a kocsiból,az apja gyorsan tovább is hajtott. Úgy nézett ki,hogy késésben volt. Mikor odaértek hozzánk Dave azonnal letámadta őket.
-Hé Reni,Virág!-köszöntötte őket. Persze Reni automatikusan azt hitte,hogy Dave valamelyik házi miatt állította meg,és már húzta is maga elé a táskáját,hogy kivehesse a kért házit.
-Nem,nem azt akarom-szakította meg Dave a mozdulatot.-Figyeljetek! Ha Zsolti kérdezi,ti nem tudtok semmiről.
-Dave,mint általában,mi most sem tudunk semmiről-tájékoztatta őt Reni.
Kis idő múlva Zsolti elég indulatosan jött oda hozzánk.
-Ki volt az a szemét?-kérdezte elég mérgesen.
-Miről van szó?-kérdezte Virág.
-Valaki megrendelt a nevemben egy könyvcsomagot az on-line áruházból,az előbb jött az e-mail,hogy a futár ma hozza!Világtörténelmi enciklopédiasorozat!Nekem!-világosított fel minket Zsolti emelt hangon.Persze ez csak a lányoknak volt újdonság,mert nekünk Dave már kora reggel elmesélte a legújabb szívatását. Azt pedig még a hülye is levágná,hogy megint Dave áll a háttérben.Szerintem Zsolti nagyon is tisztában volt ezzel. A következő pillanatban Reni szólalt meg.
-Azt ismerem,nekem is megvan!-közölte mosolyogva. Erre már nem bírtuk tovább,és Dave,Ricsi és én is elröhögtük magunkat. Reni annyira aranyosan közölte ezt az infót,hogy legszívesebben magamhoz öleltem volna őt. Viszont Zsoltit hidegen hagyta Reni,és felé fordulva kiakadt.
-Az te vagy! Te okos vagy,stréber,és nem félsz a könyvektől! Engem megrémít! Gondolj bele. Egy sorozat! Brr- közölte Renivel,és a hatás érdekében még a karját is dörzsölte,hogy ezzel érzékeltesse,hogy a könyvektől még a hideg is kirázza. Na azért ez már túlzás.Oscar díjat neki!!!
-Jaj,nem kell ebből ennyire nagy ügyet csinálni!-lépett oda Kinga,aki az előbb még mással beszélgetett.Vagyis hallgatózott.
-Szóval te voltál!-gyanúsította meg őt Zsolti. Most komolyan nem jött rá,hogy az egész mögött Dave áll?
-Miért rendelnék egy ilyen sötét,totálisan analfabéta embernek egy könyvsorozatot?-heccelte tovább Zsoltit.
-Mert gonosz vagy-reagálta le Zsolti. Éljen a jó viszonyuk!
-Ugyan.Csak azt akartam mondani,hogy ha már úgyis viszi a futár,megveszem tőled. Mielőtt még tálcának vagy tartónak használnád. Vagy ne adj isten,beleolvasnál,és ezzel kettőre nőne a nullás IQ-szinted.-szemétkedett tovább Kinga. Zsolti előbb vetné tűzre a könyveket,mint,hogy beleolvasson. Persze Zsolti gyorsan kapott az alkalmon,és megígérte Kingának,hogy délután átviszi neki,aztán a gondolatai visszakanyarodtak az eredeti kérdéshez.Felénk fordulva újra elővett minket.
-De akkor is! Ki rendelte?
Ricsi és én lehajtottuk a fejünket és elkezdtük nyomkodni a zenelejátszónkat,Dave pedig eljátszotta,hogy éppen headsettel beszél.
-Tudom,hogy ti voltatok! Hiába tettetitek.-mérgelődött tovább.
Dupla angolon Mr. O'Realy tesztet íratott velünk. Én nagyon hamar készen lettem vele,de direkt nem adtam még be,mert segítettem Ricsiéknek is. Neményi kb. 10 perc alatt végzett,és a legnagyobb örömömre elhagyta a termet. Virág a lapjára borulva írt,míg Renin láttam,hogy többet gondolkodik,mint,hogy írt volna. Mindenképpen segíteni akartam neki,ezért amikor a tanár nem figyelt megböktem a hátát.Ő lassan,de rettentő feltűnően fordult hátra. A tanár kezdett felénk nézni,ezért gyorsan szóltam Reninek,hogy azonnal forduljon előre. Láttam,hogy újra biztonságos a helyzet,így előre suttogtam neki,hogy mutassa a lapját. Ő óvatosan felemelte a lapját,mintha csak átolvasná a válaszait. Én egy picit megemelkedve gyorsan memorizáltam a hiányos kérdéseit,majd a lehető leghalkabban szóltam neki,hogy már leteheti. Kb. 2 perc alatt leírtam a válaszokat egy papírfecnire,majd felálltam és elindultam,hogy leadjam a dogámat. Direkt nem Reni fele haladtam,és mivel már Jacques helye is üres volt,így leejtettem az ő székére. Míg a tanár átnézte a feladatlapomat láttam,hogy Virág a papírért nyúl,és odaadja a címzettnek. Látszik,hogy Reni nem szokott puskázni,mert ennél feltűnőbben már nem is csinálhatta volna. Még jó,hogy a tanárt lefoglaltam,mert tutira lebukott volna. Már Ricsivel és Zsoltival a büfénél állva szendvicset ettünk,mikor Reni odalépett hozzánk és megköszönte a segítségemet. Én nem akartam túl feltűnően örülni annak a ténynek,hogy végre most én segíthettem neki,ezért csak megvontam a vállam jelezve azt,hogy semmiség volt. Következő angolon a tanár kijavította mindenki lapját,és a segítségemmel Reni megkapta az ötöst.
VOCÊ ESTÁ LENDO
SZJG -Kezdet Cortez szemével
Ficção AdolescenteEgy történet,ahogy én gondolom. Munkáim: SZJG-Kezdet Cortez szemével SZJG-Együtt Cortez szemével