A londoni reptéren ülök és várok az átszállásra. Késő délután indult a gépem Budapestről,és innen kell egy másik repülővel tovább mennem New Yorkba. A szüleimhez utazok a téli szünet idejére. Ez volt az egyik feltétele a szüleimnek mikor nagy nehezen beleegyeztek,hogy Magyarországon járhassak gimibe.Kerek perec kikötötték,hogy a téli ill. a nyári szünetet mindenképpen velük kell töltenem. Szerintem abban reménykednek ,hogy a nyári szünet után már vissza se térek a nagyiékhoz. Év elején még én is ezt hittem,de aztán egy sötétszőke hajú boszorkány agymosást végzett rajtam,anélkül,hogy tudna róla. Meg hát a fiúk barátsága is sokat számít nekem. Főleg Ricsié. Ő olyan nekem,mintha lenne egy tesóm.
Mivel eléggé unalmas volt arra várni,hogy folytathassam az utam elővettem a naplómat és észrevettem,hogy a héten semmit nem jegyeztem fel,ezért megpróbálom minél pontosabban összegezni.
Mivel ez a hét volt a szünet előtt az utolsó,ezért a legtöbb tanár is belátta,hogy most engedélyezhet nekünk egy kis lazább órát. Hétfőn angolon Mr. O'Realy berakta a Charlie és a csokigyárt angolul,és segítségképpen magyar feliratot állított be alá. Minket hátul nagyon nem érdekelt a film,ezért azzal szórakoztunk,hogy alászinkronizáltuk és teljesen új szöveget kapott az egész.
Francián akasztófás rejtvényeket oldottunk meg,ahol a megfejtések mindig a karácsonyhoz kapcsolódtak.Törin és matekon igaz hogy ismételtünk,de azért laza órák voltak. Persze két tanárt abszolút hidegen hagyott,hogy jön a szünet. Az egyik Gondos,aki még dogát is íratott velünk. Szerintem ez még mindig a telefonos szívatás hatása.A másik tanár nem is lehetne más mint Kardos.Nem kért számon,de szó nélkül haladtunk tovább a tananyagban.
A szünetekben a közelgő osztályajándékozás volt napirenden. Dave egyenesen megakarta mondani Kingának hogy mit kér,de Kinga nem hagyta magát és kiviharzott a teremből. Dave teljesen elképedt,majd Kinga után sietett.
-Na,az biztos,hogy Dave valami lovasat kap-röhögött fel Zsolti. - Erről jut eszembe Virág,én mit kapok?
-Már kitaláltam,tök jó,de titok!-vigyorgott Virág.
-Csak ne valami emós marhaságot!-rémült meg Zsolti.
Hazafelé Dave azzal szívatta Zsoltit,hogy tutira fekete hajfestéket fog Virágtól kapni vagy hajvasalót. Úgyhogy jobban teszi,ha elkezdi növeszteni a haját.
Kedd reggelre egy csomó hó esett. Dupla francián a tanár megengedte,hogy válasszunk két lehetőség közül. Vagy filmet nézünk vagy kimehetünk az udvarra. 8:3 arányban az udvar győzött. Kinga nem volt jelen,mert ő a színjátszósokkal próbált a tesiteremben. Így ő nélküle vonultunk ki a szabadba. Sajnos a friss hó nem volt alkalmas hógolyózásra,de közösen nekiláttunk hóembert készíteni.Még a szünetben se állt le senki,sőt még más tanulók is besegítettek. Zsolti szólt Jacgues-nak,hogy szerezzen répát orrnak,de a francia srác elég nehezen fogta fel,hogy mit kérnek tőle. Ebédszünetben még Máday is megdicsért minket. Utolsó szünetben Ricsi és Zsolti nem bírt magával és azzal az indokkal rontottak neki a hóembernek,hogy már eleget élt.Ezt látva Robi is nekirontott és egyetlen rúgással megszabadította a fejétől. Ezt látva Virág sírva fakadt és Reni egész francia kultúrán vigasztalta,míg mi csak röhögtünk rajta.
Délután rám írt Edina msn-en és szó szerint azt akarta,hogy menjünk együtt a karácsonyi buliba.Szerencsére egy elég nyomós indokkal tudtam őt lerázni. Megmondtam neki,hogy én nem megyek,mert akkor én már a repülőn fogok ülni. Nagyon jól jött ki,mert eszem ágában sem volt vele együtt megjelenni. Ez már úgy nézett volna ki,mintha randiznánk. Pedig ezt semmiképpen nem akartam.
ESTÁS LEYENDO
SZJG -Kezdet Cortez szemével
Novela JuvenilEgy történet,ahogy én gondolom. Munkáim: SZJG-Kezdet Cortez szemével SZJG-Együtt Cortez szemével