A mai nap is a rossz idő dominált. Egész éjjel esett az eső és nappal is többször szemerkélt.Nem szeretem ezt az időjárást. Az emberek kedvét túlságosan lehangolja. A suliban egész nap égtek a lámpák,és már a fűtést is bekapcsolták,amitől mindenki beálmosodott. Amúgy se voltam toppon,mert elég későn feküdtem le este,és ennek az az oka,hogy tegnap pont az aznap megjelent suliújságban olvastam Reni ajánlóját,mikor az msn jelzett,hogy valaki felvett a kapcsolatai közé.Kíváncsian néztem meg,hogy vajon ki az aki még nem volt az ismerőseim között. Mikor megláttam,hogy az egyik a-s lány név szerint Edina vett fel,csalódottan elhúztam a számat. Nem igazán vagyok oda ezért a csajért. Sőt!!! Valójában egyik a-s tanulóért sem,de nem akartam bunkó lenni,ezért visszajelöltem. Na neki se kellett több.Rögtön elkezdett nekem írogatni mindenfélét.Késő estig le se állt. A végén már egy kamu indokkal köszöntem el tőle.
Tesi órán mi fiúk szokás szerint az udvaron fociztunk,míg a lányok megint megnyerték a suliköröket. Óra végén egy pillanatra láttam,hogy Reni és Virág teljesen kikészültek,ellenben Kinga és az a-s lányok nagyon is fittek voltak. Az öltözőbe haladva Edina mosolyogva bámult. Én úgy tettem mint aki nem vette volna észre és direkt Ricsivel kezdtem szórakozni.
Suli után Ricsi ment Renihez,hogy végre befejezzék a makettet,mert holnap már be kell mutatni Vladárnak.Nem zavart,hogy nem ér rá,mert én is megbeszéltem Virággal,hogy átugrom,hogy tökéletesítsük az álomházunkat.Addig nem is volt gond,amíg Virág fel nem hozta újra,hogy beteszi a házba Pete Wentz bábuját,mégpedig úgy,hogy beállítja az ablakba. Na azt már nem!!!
-Virág!Hányszor mondjam még el,hogy az én álomházamban nincs az álompasidnak helye? Se az ablakban,se a kanapén de még a zuhany alatt sem. Már így is belementem,hogy a ház pink-fekete színben pompázzon.
-Jajj már! De olyan vicces lenne.-próbált engem győzködni.
Rájöttünk,hogy mi ketten sosem fogunk ebben dűlőre jutni. Abban viszont megegyeztünk,hogy átcuccoljunk a házzal Renihez,és majd ők segítenek dönteni. Persze abban 100%-ra biztos voltam,hogy Ricsi mellém fog állni. Viszont az a tény nem nekem kedvezett,hogy Reni és Virág barátnők.Mikor átértünk Reni anyukája nyitott ajtót nekünk. Elindult felfele,hogy szóljon Reniéknek az érkezésünkről. Gyorsan letettem a házunkat az étkezőasztalra,és azonnal Reni anyukája nyomába eredtem mielőtt Virág megelőzne. Persze Virág is gyorsan kapcsolt és majdnem fellökött,hogy ő érjen előbb Reni szobájába. Amikor beléptem Reni döbbenten köszöntött minket. Egyből beugrott,hogy én most látom először Reni szobáját,és legszívesebben körbenéztem volna,de erre nem volt időm,mert már Virág nyitotta volna a száját. Gyorsan a téma közepébe vágtam.
-Most komolyan! Valaki mondja meg neki,hogy nem állhat Pete Wentz az ablakban,vagy tényleg kettészedem a házat,és majd úgy osztályozzák!-fenyegetőztem. Reni a legédesebb mosolyával fordult Virág felé,és úgy kérdezte.
-Virág,muszáj,hogy ott legyen?
Virág csak bólintott felé.
-Lent hagytuk,megnézitek?-váltott témát gyorsan Virág.
Lent Ricsi és Reni teljesen elájultak a művünktől.Nem akarok beképzelt lenni,de tényleg nagyon jól sikerült. Egy A3-as zöld kartonlapon állt,amin kialakítottunk,dombokat,fákat,medencét és még egy gördeszkaparkot is. Ezek közé lehet beilleszteni a házat,ami középen szétnyitható,így minden helyiség berendezve látható. Tény,hogy nagyon jó volt Virággal együtt dolgozni rajta,esküszöm még a színe is hidegen hagy,csak az a rohadt bábu ne vigyorogna az ablaknál.
-Most tényleg az a bajod,hogy valaki áll az ablakban?-kérdezte Reni nekem címezve,miközben közelebb hajolt a kisház ablakához.
-Persze!Nem való az álomházba! Legalábbis az enyémbe!-közöltem.
-Akkor nézzétek meg a miénket!-panaszolta Ricsi.
Visszamentünk Reni szobájába,és akkor Virággal egyszerre megláttuk a -juj,hogy is nevezzem?- mondjuk úgy,hogy tákolmányt. Kb. 8-10 percig nem bírtuk Virággal abbahagyni a nevetést,mikor már csillapodott volna,akkor egymásra néztünk és újra kirobbant belőlünk. Mikor nagy nehezen sikerült leállnunk,Ricsi és Reni újra neki álltak összeragasztani. Mikor láttam,hogy a tető egyik fele túl nagy,és ezért nem tudják összeragasztani,megkérdeztem tőlük,hogy hogy lehetnek ennyire bénák.
-Fogd be,és inkább segíts! Azért jöttetek,hogy kiröhögjetek?-förmedt rám Ricsi.
-Nem,dehogy-válaszolt helyettem is Virág,majd felállt és körbejárta a házat,és megállapította,hogy szerinte vágni kéne belőle. Virág félretolta Renit,és letérdelt a mestermű elé. Tudtam,hogy segítenem kell,így egy perc múlva már én is ott voltam,és Virággal másfél óra alatt összehoztunk nekik egy osztályozható házikót. Sajnos a festésen már nem tudtunk segíteni.
-Hát,ennyit tudtunk tenni. Ha előbb szóltok,hogy ennyire nem megy...-céloztam főleg Reni fele,hogy ha segítségre van szüksége,akkor engem nyugodtan megkereshet.
Miután végeztünk Ricsivel együtt leléptem,de mielőtt kiléptem volna a szobából,azért lopva gyorsan körbenéztem. Részletesen nem tudtam megnézni,de láttam rengeteg könyvet,dvd filmeket,egy ősrégi tévét és egy tükröt amire különböző dolgok voltak felragasztva,de azt már nem láttam,hogy mik.
Hazafelé Ricsi még egyszer megköszönte,hogy segítettünk nekik,és mesélte,hogy amíg mi nem érkeztünk meg Reni Edináról kérdezősködött tőle. Fogalmam sincs,hogy honnan jött ez most neki,de remélem nem érti félre a dolgokat. Nehogy azt higgye,hogy én akarok valamit attól a csajtól. Oké beszélgetek vele,de semmi több,és nem hiszem,hogy ez valaha változni fog. Engem Edina nem érdekel,mint lány. Más igen,de ő nem.
ESTÁS LEYENDO
SZJG -Kezdet Cortez szemével
Novela JuvenilEgy történet,ahogy én gondolom. Munkáim: SZJG-Kezdet Cortez szemével SZJG-Együtt Cortez szemével