Október 8.-9.-10. Szerda,Csütörtök,Péntek

8.9K 324 62
                                    

Szerda reggel azt hittem,hogy kinyírom Dave-et. Nem normális. Képes volt elkérni Kingától a franciaházit. Ricsi,Dave és én a suli előtti lépcsőn ültünk,miközben Kinga kiselőadást tartott nekünk. Felháborodva magyarázta,hogy amíg ő a sok elfoglaltsága mellett képes tartani a kitűnő átlagát sőt még a házit is képes elkészíteni az adott időre,addig mi miért nem vagyunk képesek legalább a leckét megcsinálni.Ez a szövegelést legalább már 10 perce hallgattuk,és miközben mi csak némán bólogattunk hátha így azt hiszi,hogy igazat adunk neki,és végre valahára abbahagyja,addig ő csak mondta,mondta és mondta...

Egyszer csak felcsillant a szemem,mert megláttuk,hogy Reni megérkezett. Persze nekem más okom is volt rá,hogy örüljek. Minden alkalommal mikor meglátom jobb lesz a kedvem és a gyomromban fura érzéseket érzek.De ezek nem rosszak,hanem inkább jók. Kicsit olyanok mintha pillangók repkednének benne,de ezt annyira furcsa így kijelenteni.

Miután Reni köszönt Dave szó szerint letámadta,és elkezdte neki ecsetelni,hogy mennyire örül neki. Már azt hittem,hogy meg is öleli. Kicsit túl játszva a szerepét elmondta neki,hogy milyen szörnyű hibát követett el mikor elkérte Kinga leckéjét.Ricsivel nem bírtuk tovább és elröhögtük magunkat. Erre Kinga újra begőzölt és kezdte elölről az egészet. Dave igazat adott neki,és belátta,hogy hibázott. Már úgy látszott,hogy Kinga megnyugszik,mikor Dave odafordult Renihez és elkérte az ő háziját,aki szó nélkül oda is adta neki. A következő pillanatban Kinga már nem Dave-nek,hanem Reninek esett neki.

Ricsi mondani akart valamit Kingának,de pont rájött a köhögés. Kinga felháborodva hátrált,és a sálát az arca elé kapta,majd rászólt Ricsire,hogy nehogy ráköhögjön,mert neki szombaton versenye lesz. Gyorsan be is menekült a suliba.

Aztán Ricsi megjegyezte,hogy Kinga úgy csinál,mintha szombaton csak neki lenne versenye. Közben direkt rám nézett,persze tudtam,hogy direkt Reni miatt hozta fel a témát,így nem tudtam kibírni,hogy ne mosolyogjak. Na nem baj Ricsi ezt még visszakapod!!!Persze Reni egyből rákérdezett,mivel ő semmiről nem tudott.

-Milyen verseny? Kinek lesz versenye?

-Semmi,csak deszkás dolog-válaszoltam neki.

Aztán megkérdezte,hogy ki versenyez. Ricsi gyorsan rávágta,hogy ő és én is,majd sok sikert kívánt nekünk,nekem meg azon járt az agyam,hogy milyen jó lenne,ha eljönne és drukkolna nekem vagyis nekünk.Mikor bement a suliba Ricsi szinte kitalálta a gondolatomat és letámadott,hogy ez egy megfelelő program arra,hogy meghívjam Renit,hogy jöjjön el. Persze,hogy ne legyen feltűnő ezért Virággal együtt hívjam meg. Nagyon szeretném,hogy eljöjjön,és emiatt megígértem Ricsinek,hogy holnap a korrepnél megteszem.

A suliban egyre jobban terjedt a versenyünk híre,és egy csomó diák odajött,hogy biztosítson minket,hogy semmiképpen nem hagyják ki és jönnek szurkolni. Udvariasan megköszöntem,de legszívesebben megmondtam volna nekik,hogy nekem csak egy lány jelenléte számít,mindenki más le van ejtve.

Hallottuk még olyan pletykát is,hogy egyre többen mondják le Kinga versenyén való részvételt,hogy eltudjanak jönni a mi versenyünkre és,hogy ettől totál ki van akadva. Remélem Kinga nem minket fog megtalálni. Nem mi csaltuk el őket,mi ártatlanok vagyunk,de a szívem mélyén megtudom őket érteni. Kit érdekelnek a lovak?

Csütörtökön már csak Virág és Gábor hiányzott. Még Zsolti is befejezte a szimulálást. Csodálom,hogy nem húzta egész héten. Gondolom azért nem,mert az viszont gyanús lenne,hogy szombaton bezzeg tud jönni a versenyre,miközben egész héten „beteg" volt.

A rajzóra ismét emlékezetes maradt. Persze megint Reni alakított. A feladat az volt,hogy álomképet vagy rémálomképet kellett rajzolni. Én csupán 3 színt használtam fel a képemhez,mégpedig feketét,kéket és sárgát. Szűk sikátort rajzoltam két oldalán felhőkarcolókkal amik befele dőltek így az utca egyre szűkebbnek tűnt. Így is félelmetes volt,de még fokoztam azzal,hogy a rengeteg ablakot úgy rajzoltam meg mintha azok szemek lennének. Simán elférne egy horror filmben. Vladárnak nagyon tetszett és elvette,mert megakarja pályáztatni valahol. Engem hidegen hagy. Azt csinál vele amit akar.

SZJG -Kezdet  Cortez szemévelWhere stories live. Discover now