Film ... Taniec ... samo życie

3K 167 167
                                    

~~~Karol ~~

- Jest jakiś temat tej imprezy ? - Hubert zaczął się dopytywać, wydawał się tym bardzo podekscytowany -
-Ty nie wiesz !? Karol Ci powie, a jak on też nie wie ... to nawet lepiej - powiedział i uśmiechnęła się chytrze. A ja nie wiedziałem o co chodzi.
- O co chodzi Karol ? -
-Gdybym ja to tylko wiedział ...

- A ty ... Maja powiesz nam ?

-Ach ... jakie z was niemoty !... Powiem .... tylko tyle .... że .. musicie się jakoś fajne ubrać ... więc nie martwicie się ... będzie się działo ...a teraz wybaczcie... muszę już wracać. - jak powiedział tak zrobiła. Po chwili słychać było tylko trzask drzwi a potem cisze. Było cicho aż za cicho.
-To Karol ... o co jej chodziło ?!
-Nie mam zielonego pojęcia ... Ale i tak pójdziemy ... jeśli chcesz..
-No pewnie że chce !! Tak dawno nie byłem na żadnej imprezie !! -Nagle zabrzęczał telefon Huberta. On wstał i przeczytał wiadomość na głos:
-Tylko przyjdź koniecznie z Karolkiem :3
-Ta Maja zaczyna mnie przerażać. -

Posprzątaliśmy po obiedzie, trochę nam to zajęło więc... zrobiła się 19:00.

-Hubert obejrzymy może jakoś film ?
-OKI ... ale pod jednym warunkiem !
-Jakim ? Zgodzę się na wszystko żeby tylko obejrzeć z tobą film !
-To miłe .. więc obejrzymy romans !
-Co ?! Znaczy .. okej ... dobra ... mi pasuje. - Po co ja to powiedziałem ?! Romans? Serio ?! Ach ... Ale czego się nie robi z miłości .

Zgasiliśmy światła i włączyliśmy telewizor, bo tam miał właśnie lecieć jakiś romans. Jaki zbieg okoliczności ... właśnie się zaczynał ..

/Time skip - półtorej godziny później /

Hubert był bardzo przejęty tym "romansem " Ja nie przejmowałem się tym filmem tak bardzo jak on, dosłownie usypiałem na siedząco... więc włączyłem sobie telefon, youtuba i czytałem komentarze.

Po paru minutach była reklama i właśnie wtedy Hubert zauważył ze siedzę w telefonie.

-Co Ty robisz Karol ?
-czytam w telefonie.
-A co jeśli mogę wiedzieć ?
-możesz wiedzieć .... komentarze widzów.
-A ile już to czytasz ?
-zacząłem jakieś .. 30 minut temu .. - Po co ja się odzywałem?!
-Acha .... wiedziałem .... zawsze jak z kimś oglądam film, wybrany przeze mnie, to ta druga osoba zawsze, ale to zawsze musi się czymś innym zająć ! Czy to znaczy że wybieram nudne filmy ? Wiesz ...możesz mi powiedzieć, nie obrażę się .... chyba .... - Hubert spuścił głowę w smutku, a ja ?Muszę go pocieszyć !! Odłożyłem telefon i przysunąłem się bliżej niego
- Wcale nie !! Nawet tak nie myśl ... ja .. tylko musiałem coś sprawdzić .
- Gówno prawda !
-... spokojnie ... Hubi - W telewizorze w ramach przerwy puścili spokojną muzykę. Wstałem i ustawiłem się jak do tańca i wyciągając rękę do Huberta. Hubert był lekko zdziwiony, ale podał mi niepewnie rękę ... i wstał. Złapałem go jedną ręką za biodro, ten się oczywiście zarumienił i złapał mnie za szyję(Nie wiem jak to ładnie napisać:( Ale wszyscy wiemy o co chodzi)Załapaliśmy się za ręce ... i pozwoliliśmy żeby poniosła nas ta chwili ...i muzyka.

Tańczyliśmy taniec towarzyski, patrząc sobie w oczy i przybliżając się do siebie coraz bliżej i bliżej. Nasze usta dzieliły zaledwie milimetry. Nareszcie ! Mam szansę pocałować się z Hubertem! Było już tak blisko ... ale nagle muzyka się skończyła i zaczął lecieć ten nudny film. Hubert odsunął się ode mnie, ale cały czas trzymał mą dłoń.

- Chodź ... obejrzymy razem .. - ja nic nie powiedziałem .. tylko usiadłem na kanapie, Hubert usiadł obok mnie i zaczęliśmy oglądać.

I znowu nudziło mi się bardzo, więc przysunąłem się bliżej Huberta i objąłem go ręką. Hubi się zarumienił i przysunął jeszcze bliżej, a na dodatek oparł głowę na moim ramieniu. On jest taki słodki !! Teraz nie miałem wyjścia musiałem oglądać ten film.

Film trwał dwie i pół godziny ... minęły już tylko dwie ... ja nic z tego nie rozumiem ? Dwie godziny, facet ugania się za babką i mówi że ją kocha i może oddać za nią własne życie ... a po dwóch godzinach i jednej minucie ... zostawia ją ?! Nie rozumiem tego ... więc postanowiłem się przespać.

Usypiałem już, gdy nagle do moich uszu dobiegło słowo.... Gej ! Otworzyłem od razu szerzej oczy i zobaczyłem tego faceta całującego się z innym mężczyzną .... teraz to już wszystko rozumiem, takie filmy to mogę oglądać !

Hubert był trochę zmieszany nagłym zwrotem akcji, ale mu chyba też nie przeszkadzało to że główny bochater okazał się gejem.

I na reszcie po 2 godzinach i 30 minutach koniec filmu .

Była więc już ... 21:30 ... a mi nie chciało się spać !

~~Hubert ~~

Ten film był super .... a sam koniec ... najlepszy !! Mam nadzieję że nie było widać że jestem tym zachwycony !? Bo co Karol by sobie pomyślał gdyby zobaczył że się ciesz z powodu jakiś dwóch Geji? Chłopak poszedł DO kuchni zrobić kisiel na kolację, a ja postanowiłem iść się przebrać w pokoju, w piżamę. Nie chciało mi się myć ... przecież mogę się umyć jutro rano. Wszedłem do pokoju i zdjąłem spodnie ... a potem bokserki .... koszulkę ..

~~Karol ~~

Zrobiłem Hubertowi i sobie kisiel . Widziałem jak wchodził do naszego pokoju, więc postanowiłem mu go zanieść. Przed chwili jeszcze nie byłem śpiący a teraz ?! Spać mi się chce, nic mi już chyba nie przeszkodzi w pójściu do krainy snów !

~~Hubert ~~~

Założyłem bokserki, ale nie zdążyłem ich podciągnąć do końca bo usłyszałem otwieranie drzwi ... a ... w ... nich ... jakby mało osób było na świecie stał Karol ! Dlaczego on !!

Byłem aktualnie cały czerwony a Karol ? On też był czerwony, stał w bezruchu patrząc się na mnie. Ja przykryłem się tylko kołdrą i wydarłem:

-Dealereq ... Ty zboczeńco !! Wychodź z pokoju !!

~~Karol ~~

Było mi teraz tak gorąco, widziałem Hubert bez ubrań ... nie usnę ... puki mam ten obraz przed oczami.
-Dealereq ... Ty zboczeńco !! Wychodź z pokoju !!
-Okej - Powiedziałem i wyszedłem, ale po co ?! Przecież to jest też mój pokój. Zawróciłem się i otworzyłem drzwi. Hubert był teraz już w bokserkach .... szkoda .

-Hubert ... to jest też mój pokój więc ... mam takie samo prawo by tu przebywać!
-Ale Karol ! Ja chcę się ubrać !

-------------------------------

Ten rozdział powstał na mocy umowy z MartynaBogaczyk . Umowa została podpisana wczoraj o godzinie .... 00:00.

Dzięki że jesteście !!

Do następnego :*

Ps. wybaczcie za błędy ...

Paaaaaaaaa

Czy to właśnie Miłość ? Doknes x DealereqOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz